ben hem cepten hem pcden ıkılı oynamıyorumGel yarışak![]()

yürü git kontörüm yokTamam pc yok sadece telefonla gireceğim![]()

Telefonu açık bırak yat sabah kalktığında görürsün yerinde saydığını![]()
31. oguzcankral

Pardon ben yeni üyeyim de bu listeye nasıl bakılıyor..
Yanlış yere yazmış olabilirim lütfen düzeltin yanlışsa
![]()

