yavizin günlüğü

Sponsorlu Bağlantılar

iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi


o smiley de dandik başka bi forumda onu kullanıyorduk yokluktan :D dotayı arkadaşlar oynuyordu bi baktım sonra anladım lol daha eyi ama veled ve troll olayı nasıl bilmiyorum :D

nereye gittin lan :D
 


x-scarface

x-scarface

Üye
Minnoş günlük bugün gün iyiydi.
 
x-scarface

x-scarface

Üye
En iyisi sıcakta çıkılmıyor ki.
 
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
ev de çok sıcak :züü:
 
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
n̶̡̢̢̡̡̨̡̨̢̡̢̡̛̻͈̙͉̻̱̻̜̮͇̫͕̠̜̮̝̟̝͍͚̟͍͙͈͍̻̼̮͓̻̜̬͉̗͖͓̯͖͖̤͔̬̰͇̠̲̪͕̠͖̖̳̝͇͖͕̗̪̼̦͙̯̜̩͍̫͖̮͓̯̞͈̫̥̘̫̺̘̻͙̱͖̞̥̝̍̋̋̎̈́̔̐͌̒̑̆͗̑̌͐̈́̿͐͑̐͗̋͋͑̏n̶̡̢̢̡̡̨̡̨̢̡̢̡̛̻͈̙͉̻̱̻̜̮͇̫͕̠̜̮̝̟̝͍͚̟͍͙͈͍̻̼̮͓̻̜̬͉̗͖͓̯͖͖̤͔̬̰͇̠̲̪͕̠͖̖̳̝͇͖͕̗̪̼̦͙̯̜̩͍̫͖̮͓̯̞͈̫̥̘̫̺̘̻͙̱͖̞̥̝̍̋̋̎̈́̔̐͌̒̑̆͗̑̌͐̈́̿͐͑̐͗̋͋͑̏n̶̡̢̢̡̡̨̡̨̢̡̢̡̛̻͈̙͉̻̱̻̜̮͇̫͕̠̜̮̝̟̝͍͚̟͍͙͈͍̻̼̮͓̻̜̬͉̗͖͓̯͖͖̤͔̬̰͇̠̲̪͕̠͖̖̳̝͇͖͕̗̪̼̦͙̯̜̩͍̫͖̮͓̯̞͈̫̥̘̫̺̘̻͙̱͖̞̥̝̍̋̋̎̈́̔̐͌̒̑̆͗̑̌͐̈́̿͐͑̐͗̋͋͑̏n̶̡̢̢̡̡̨̡̨̢̡̢̡̛̻͈̙͉̻̱̻̜̮͇̫͕̠̜̮̝̟̝͍͚̟͍͙͈͍̻̼̮͓̻̜̬͉̗͖͓̯͖͖̤͔̬̰͇̠̲̪͕̠͖̖̳̝͇͖͕̗̪̼̦͙̯̜̩͍̫͖̮͓̯̞͈̫̥̘̫̺̘̻͙̱͖̞̥̝̍̋̋̎̈́̔̐͌̒̑̆͗̑̌͐̈́̿͐͑̐͗̋͋͑̏n̶̡̢̢̡̡̨̡̨̢̡̢̡̛̻͈̙͉̻̱̻̜̮͇̫͕̠̜̮̝̟̝͍͚̟͍͙͈͍̻̼̮͓̻̜̬͉̗͖͓̯͖͖̤͔̬̰͇̠̲̪͕̠͖̖̳̝͇͖͕̗̪̼̦͙̯̜̩͍̫͖̮͓̯̞͈̫̥̘̫̺̘̻͙̱͖̞̥̝̍̋̋̎̈́̔̐͌̒̑̆͗̑̌͐̈́̿͐͑̐͗̋͋͑̏n̶̡̢̢̡̡̨̡̨̢̡̢̡̛̻͈̙͉̻̱̻̜̮͇̫͕̠̜̮̝̟̝͍͚̟͍͙͈͍̻̼̮͓̻̜̬͉̗͖͓̯͖͖̤͔̬̰͇̠̲̪͕̠͖̖̳̝͇͖͕̗̪̼̦͙̯̜̩͍̫͖̮͓̯̞͈̫̥̘̫̺̘̻͙̱͖̞̥̝̍̋̋̎̈́̔̐͌̒̑̆͗̑̌͐̈́̿͐͑̐͗̋͋͑̏n̶̡̢̢̡̡̨̡̨̢̡̢̡̛̻͈̙͉̻̱̻̜̮͇̫͕̠̜̮̝̟̝͍͚̟͍͙͈͍̻̼̮͓̻̜̬͉̗͖͓̯͖͖̤͔̬̰͇̠̲̪͕̠͖̖̳̝͇͖͕̗̪̼̦͙̯̜̩͍̫͖̮͓̯̞͈̫̥̘̫̺̘̻͙̱͖̞̥̝̍̋̋̎̈́̔̐͌̒̑̆͗̑̌͐̈́̿͐͑̐͗̋͋͑̏n̶̡̢̢̡̡̨̡̨̢̡̢̡̛̻͈̙͉̻̱̻̜̮͇̫͕̠̜̮̝̟̝͍͚̟͍͙͈͍̻̼̮͓̻̜̬͉̗͖͓̯͖͖̤͔̬̰͇̠̲̪͕̠͖̖̳̝͇͖͕̗̪̼̦͙̯̜̩͍̫͖̮͓̯̞͈̫̥̘̫̺̘̻͙̱͖̞̥̝̍̋̋̎̈́̔̐͌̒̑̆͗̑̌͐̈́̿͐͑̐͗̋͋͑̏n̶̡̢̢̡̡̨̡̨̢̡̢̡̛̻͈̙͉̻̱̻̜̮͇̫͕̠̜̮̝̟̝͍͚̟͍͙͈͍̻̼̮͓̻̜̬͉̗͖͓̯͖͖̤͔̬̰͇̠̲̪͕̠͖̖̳̝͇͖͕̗̪̼̦͙̯̜̩͍̫͖̮͓̯̞͈̫̥̘̫̺̘̻͙̱͖̞̥̝̍̋̋̎̈́̔̐͌̒̑̆͗̑̌͐̈́̿͐͑̐͗̋͋͑̏n̶̡̢̢̡̡̨̡̨̢̡̢̡̛̻͈̙͉̻̱̻̜̮͇̫͕̠̜̮̝̟̝͍͚̟͍͙͈͍̻̼̮͓̻̜̬͉̗͖͓̯͖͖̤͔̬̰͇̠̲̪͕̠͖̖̳̝͇͖͕̗̪̼̦͙̯̜̩͍̫͖̮͓̯̞͈̫̥̘̫̺̘̻͙̱͖̞̥̝̍̋̋̎̈́̔̐͌̒̑̆͗̑̌͐̈́̿͐͑̐͗̋͋͑̏n̶̡̢̢̡̡̨̡̨̢̡̢̡̛̻͈̙͉̻̱̻̜̮͇̫͕̠̜̮̝̟̝͍͚̟͍͙͈͍̻̼̮͓̻̜̬͉̗͖͓̯͖͖̤͔̬̰͇̠̲̪͕̠͖̖̳̝͇͖͕̗̪̼̦͙̯̜̩͍̫͖̮͓̯̞͈̫̥̘̫̺̘̻͙̱͖̞̥̝̍̋̋̎̈́̔̐͌̒̑̆͗̑̌͐̈́̿͐͑̐͗̋͋͑̏n̶̡̢̢̡̡̨̡̨̢̡̢̡̛̻͈̙͉̻̱̻̜̮͇̫͕̠̜̮̝̟̝͍͚̟͍͙͈͍̻̼̮͓̻̜̬͉̗͖͓̯͖͖̤͔̬̰͇̠̲̪͕̠͖̖̳̝͇͖͕̗̪̼̦͙̯̜̩͍̫͖̮͓̯̞͈̫̥̘̫̺̘̻͙̱͖̞̥̝̍̋̋̎̈́̔̐͌̒̑̆͗̑̌͐̈́̿͐͑̐͗̋͋͑̏n̶̡̢̢̡̡̨̡̨̢̡̢̡̛̻͈̙͉̻̱̻̜̮͇̫͕̠̜̮̝̟̝͍͚̟͍͙͈͍̻̼̮͓̻̜̬͉̗͖͓̯͖͖̤͔̬̰͇̠̲̪͕̠͖̖̳̝͇͖͕̗̪̼̦͙̯̜̩͍̫͖̮͓̯̞͈̫̥̘̫̺̘̻͙̱͖̞̥̝̍̋̋̎̈́̔̐͌̒̑̆͗̑̌͐̈́̿͐͑̐͗̋͋͑̏n̶̡̢̢̡̡̨̡̨̢̡̢̡̛̻͈̙͉̻̱̻̜̮͇̫͕̠̜̮̝̟̝͍͚̟͍͙͈͍̻̼̮͓̻̜̬͉̗͖͓̯͖͖̤͔̬̰͇̠̲̪͕̠͖̖̳̝͇͖͕̗̪̼̦͙̯̜̩͍̫͖̮͓̯̞͈̫̥̘̫̺̘̻͙̱͖̞̥̝̍̋̋̎̈́̔̐͌̒̑̆͗̑̌͐̈́̿͐͑̐͗̋͋͑̏n̶̡̢̢̡̡̨̡̨̢̡̢̡̛̻͈̙͉̻̱̻̜̮͇̫͕̠̜̮̝̟̝͍͚̟͍͙͈͍̻̼̮͓̻̜̬͉̗͖͓̯͖͖̤͔̬̰͇̠̲̪͕̠͖̖̳̝͇͖͕̗̪̼̦͙̯̜̩͍̫͖̮͓̯̞͈̫̥̘̫̺̘̻͙̱͖̞̥̝̍̋̋̎̈́̔̐͌̒̑̆͗̑̌͐̈́̿͐͑̐͗̋͋͑̏

- - - Eklendi - - -

500 wine bir maç kaldı :sirit:


- - - Eklendi - - -

yav buga girdim
 
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
bugün freerun gibi bişey denicez galiba :D

- - - Eklendi - - -

akşam bişiler varmış :eller:
 
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
bostanlı sahilde çok güsel biyer buldum park gibi süperimsi biyer
 
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
karşıyaka iskeleden mavişehirde yapılmakta olan yeni meydana kadar yürüdüm

yolda 1 kedicikle karşılaştım kulaklığımı çok sevdi :D sonra bankta oynatırken kardeşi geldi :tebessüm: o da kulaklığın diğer tekiyle oynarken teyzeler ve amcalar onlara yemek verdi falan :D bu gün 3 kişiden iyi günler dileği aldım bayağı güzeldi ve dün saat 14:41'den beri uyanığım :sirit:



belki akşam fotoğraf atabilirim en yakın zamanda atmaya çalışacağım


- - - Eklendi - - -



Hiç bilmiyorum la Karşıyaka'yı. :hmmm Nasıl güzel mi oralar? :D

mis mis
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
:sirit:
 
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
bi gün dolaştırıyım :sirit:

- - - Eklendi - - -

telefona format atsam mı diye düşünüyorum saçma sapan işler yapmaya başladı :zzz:
 
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
ahhha fotoğraf atçaktım ben :D

- - - Eklendi - - -

neyse boşver

kaç gündür uyuyamıyorum doğru düzgün :zzz: uykum yoeak
 
RowneSM

RowneSM

Üye
Merhaba günlük günaydın. Bugun yavizin unuttuğu günlüğü okuduk uykusu yokmuş eşlik edelim dedik. Bir daha unutana dek görüşmek üzere.
 
OPC

OPC

Üye
Fotoğraf at yaviz :D
 
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
Fotoğraf at yaviz :D

uğraşamıcaaum :züü:

ama dur uğraşıcam


- - - Eklendi - - -


önce karşıyaka iskeleden yola çıkmıştım :D yürüdüm biraz

ondan sonra burda 1 saat kadar oturdum martılar ve kargalar eppek yiyodu

bu da benim bacağım (adidas xd :sirit: )

acaba doğru sıralamayla mı yazdım :hmmm

,

sonra yolda kedi gördüm deniz kenarında yatıyodu sevdim falan kulaklığımla oynadı :D ardından banka oturdum oynatmak için arkadan kardeşi falan geldi burada da 1 saat kadar zaman geçirdim

gardaşıyla kedi

ordan sonra mavişehire doğru yürüdüm balıkçı mekanı yapmışlar oraya

aha burası

mavişehir meydanı yapılıyomuş oraya gidiyim dedim iş arabaları vardı baktım çalışıyolar geri döndüm :D

bu kayık

bu da geldiğim yer
 
OPC

OPC

Üye
Ayak güzeli yaviz :D olum izmir güzel mi ya bodruma geldiydim de bak şu fotoğraflardaki kalabalıksızlığı istanbulda bulman imkansız

- - - Eklendi - - -

ya yaviz niye çıktın ki ben resimleri yeni gördüm qnq :zong:
 
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
Ayak güzeli yaviz :D olum izmir güzel mi ya bodruma geldiydim de bak şu fotoğraflardaki kalabalıksızlığı istanbulda bulman imkansız

- - - Eklendi - - -

ya yaviz niye çıktın ki ben resimleri yeni gördüm qnq :zong:

saat 10-11di güneşin şeysinde kim şeyapıpta çıkacak dışarı :zong:
 


Üst Alt