JustOFBurn
Üye
yav arkadaş kimse kullanmıyormu bu teli?
Merhaba hocamlar , üstadlarım.
elimde olan p940 telefonu bi türlü root edemiyorum, unlock root vs. denedim failed go shell tarzında hata verdi. Sürüm 4.0.x , tel güzel tamam ama bu ıcs sürümde şarj dayanmıyor , yarım saat bi saat six guns oynasak nete girsek %50 olu veriyo.
lütfen üstadlarım ben bu teli nasıl rootlarım yada bu unlock rootun verdigi hatayı nasıl düzeltirim.
Teşekkürler.. (:
elimde olan p940 telefonu bi türlü root edemiyorum, unlock root vs. denedim failed go shell tarzında hata verdi. Sürüm 4.0.x , tel güzel tamam ama bu ıcs sürümde şarj dayanmıyor , yarım saat bi saat six guns oynasak nete girsek %50 olu veriyo.
lütfen üstadlarım ben bu teli nasıl rootlarım yada bu unlock rootun verdigi hatayı nasıl düzeltirim.
Teşekkürler.. (:
