yav arkadaş kimse kullanmıyormu bu teli?

Sponsorlu Bağlantılar

JustOFBurn

Üye
    Konu Sahibi
yav arkadaş kimse kullanmıyormu bu teli?
Merhaba hocamlar , üstadlarım.
elimde olan p940 telefonu bi türlü root edemiyorum, unlock root vs. denedim failed go shell tarzında hata verdi. Sürüm 4.0.x , tel güzel tamam ama bu ıcs sürümde şarj dayanmıyor , yarım saat bi saat six guns oynasak nete girsek %50 olu veriyo.
lütfen üstadlarım ben bu teli nasıl rootlarım yada bu unlock rootun verdigi hatayı nasıl düzeltirim.
Teşekkürler.. (:
 


alaStar

alaStar

Üye
Bu linkte mesajlara bak bi arkadaş anlatmış
 
MobileBZC

MobileBZC

Üye
Merhaba arkadasim ben kullaniyorum. Root ettim hatta cyanogenmod yukledim. Root etmek icin superone click uygulamasini arastir
 

zsop

Üye
dostum bende p940 kullaniyorm herseyi denedim root olmadi yaptysan banada yardmci ol superoneclick filanda denedim olmadi detayli anlatan olursa cok ii olur
 

raderde

Üye
hocam ayarlarlar usb hata ayıklama yı aktif et unlock ile 30 sn sürmez bende oyle yaptım hata vermedi
 


Üst Alt