yaşadığınız en komik şey

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
xxxooo

xxxooo

Üye
    Konu Sahibi
yaşadığınız en komik şey
haydi herkes başına gelen en komik şeyi yazssın ;

benim şöye;
bi gün köye gittik orda amcanın biri içerdeki karısına aynen şöyle seslendi '' hanım suyu ısıt olursa olur olmazssa çay içeriz'' =)
 


kemanix

kemanix

Üye
hayatımda unutmayacağımı düşündüğüm en trajikomik olay şööleydi;
arkadaşımın doğum günü partisine erken gidip sürpriz hazırlamam gerekiyordu. erken gittim ve ev sahibi olan arkadaşlar yemeğe gittiklerinden apartmanın merdivenlerinde ,kapılarının önünde beklemeye koyuldum . bekle bekle gelmezler .. sonunda ayak sesi duydum ve otomatik ışık söndü .. nasıl olsa bizimkilerden biridir diyip ışık kapalı bekledim gelmesini .. 5-6 adım sonra gelen kişi yanımda belirdi .(ben üzerime elbise giymiştim saçlarımı açmştım arkamdan da arkadaşların karşı komşusunun ışığı vuruyordu ..anlayacağınız bi hayaletten farksızdım :D )

çocuk beni görünce resmen geriye doğru sıçradı ve besmele çekmeye başladı , yan yan yürüyüp elini otomatiğin düğmesine doğru uzattı ama ışığı yakana kadar çocuk resmen bitmişti :haha: çok korkmuştu ve o an şehadet bile getrimişti :ehe ışığı açtıktan sonra anladm ki bu çocuk bizimkilerden biri filan değil ,karşı komşu olan öğrenci kızın sevgilisiymiş.. kızların zilini kan ter içinde çaldı ve anında kapı açıldı ben binbir özür dilerken kızlar sordu ne oldu die çocuk da aynen şööle anlattı "yahu bi çıktım kata , geldim kapıya doğru , karşımda simmmsiyah bişey!! :D " tabi ben güleyim mi ağlayayım mıı bilemedm ama şimdi bu olayı koparak anlatıorm :kop:
şuanda çocuk beni hala "simmsiyah bişey" die hatırlıyordur herhalde :kop::kop:
 
xxxooo

xxxooo

Üye
    Konu Sahibi
manyakmı o yaw
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
haydi herkes başına gelen en komik şeyi yazssın ;

benim şöye;
bi gün köye gittik orda amcanın biri içerdeki karısına aynen şöyle seslendi '' hanım suyu ısıt olursa olur olmazssa çay içeriz'' =)
İyiymiş.....:ehe
 

Berlin Boleyn

bilmiorumkii çok geldi

ama kadıköy iskelesinde kankamla oturup sigara içyoduk yanımıza boyacı bi çocuk geldi abla booyiyimmi dedi biz istemedik converseyi boyatmak abeste iştigal olurdu heralde:D

daha sonra muhabbet kurmaya başladı önce siz kadeşmisiniz dedi değiliz diyince zaten hiç benzemiyosunuz dedi:Dkoptuk orda

sonra kankim ingilizce bişey söyledi çocukta abla sen ingilizmisin yoksa diyince biz birbirimize bakıp bi kahkaha daha patlattık sonra ben o tarihi lafı ettim

evet canım bu ingiliz-sivas kırması:)

ay ne komik :D
 
Progressivity

Progressivity

Üye
benim şöye;
bi gün köye gittik orda amcanın biri içerdeki karısına aynen şöyle seslendi '' hanım suyu ısıt olursa olur olmazssa çay içeriz'' =)

harbiden çok iyiymiş ya :kop::kop::kop::kop::kop::kop:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt