Nextman
Emekli Yönetici
Yarışma önerisi
Merhaba @Admin dostlarım
Bir fikrimi sizinle paylaşmak istedim. Forumda hareketlilik getireceğini düşündüğüm bir husus, tabi rağbet görürse.
Kısa ve öz anlatayım yeni bir bölüm açılabilir veya tüm forumu kapsayacak şekilde ilk etapta masaüstü sürümde mümkün olacağını düşündüğüm pop-up soru paneli. Örnek CnnTurk haber bölümünde olduğu gibi sayfada bir süre kaldığınızda veya ilk anda sağ tarafta size bulunduğunuz bölüm veya genel anlamda soru soruluyor. Bunu kendimize uyarlarsak ilgi çekeceğini düşünüyorum.
Soruyu cevaplayan üyeler arasındada ayda bir birinci seçer cüzi bir ödül veririz.
Geliştirme aşamasında fikirlerinizi alalım
Bir fikrimi sizinle paylaşmak istedim. Forumda hareketlilik getireceğini düşündüğüm bir husus, tabi rağbet görürse.
Kısa ve öz anlatayım yeni bir bölüm açılabilir veya tüm forumu kapsayacak şekilde ilk etapta masaüstü sürümde mümkün olacağını düşündüğüm pop-up soru paneli. Örnek CnnTurk haber bölümünde olduğu gibi sayfada bir süre kaldığınızda veya ilk anda sağ tarafta size bulunduğunuz bölüm veya genel anlamda soru soruluyor. Bunu kendimize uyarlarsak ilgi çekeceğini düşünüyorum.
Soruyu cevaplayan üyeler arasındada ayda bir birinci seçer cüzi bir ödül veririz.
Geliştirme aşamasında fikirlerinizi alalım


attım bile, şimdi biz bunu düşünelim güzel fikir, ancak öncelikle şu ayın üyesi mevzusuna dönelim diyorum konusu mevcut, zira ay bitiyor bir duyuru hazırlamadık ve gelişme kaydetmedik henüz, buradan değilde diğer konudan bunu konuşalım arkadaşlar.

yok valla para olsa kırarak değiştircem senin yanından ayrıldım ya birde arabanın koltuk arasına düşürdük teli iyice sapıttı. Hani konu açılmışken fikir sahabına bir iPhone 6 Plus yağışır demi ortak 
