Yarışma önerisi

Sponsorlu Bağlantılar

Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Yarışma önerisi
Merhaba @Admin dostlarım
Bir fikrimi sizinle paylaşmak istedim. Forumda hareketlilik getireceğini düşündüğüm bir husus, tabi rağbet görürse.
Kısa ve öz anlatayım yeni bir bölüm açılabilir veya tüm forumu kapsayacak şekilde ilk etapta masaüstü sürümde mümkün olacağını düşündüğüm pop-up soru paneli. Örnek CnnTurk haber bölümünde olduğu gibi sayfada bir süre kaldığınızda veya ilk anda sağ tarafta size bulunduğunuz bölüm veya genel anlamda soru soruluyor. Bunu kendimize uyarlarsak ilgi çekeceğini düşünüyorum.
Soruyu cevaplayan üyeler arasındada ayda bir birinci seçer cüzi bir ödül veririz.

Geliştirme aşamasında fikirlerinizi alalım :cool
 
  • Beğen
Tepkiler: papakudioflu


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
güzel fikir. Her ay en çok puanı alana ayın üyesi misali bir ödül verilebilir. Bu sorular durumun her yerinde pop-up pencere şeklinde olabilir. Ya da site hakkında bölümünde paylaşılabilir. Bu sayede aktiflik de atabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Evet bu konuda hızlıca Atılım yapmanız gerek güzel bir tanıtım falan :cool
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Acımam tüm ödülleri toplarım
 
Ozan

Ozan

Admin
CNN deki sistem güzelmiş, sitedeki konulara göre bu tip sorular hazırlanıp konuya yönlendirilirse güzel olabilir evet. Ancak bunları puan olarak toplamak yazılımsal bir süreç. Yine başım ağıracak gibi bu konuda :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Hocam konuya taş atabilirmiyim :ehe :aman2: attım bile, şimdi biz bunu düşünelim güzel fikir, ancak öncelikle şu ayın üyesi mevzusuna dönelim diyorum konusu mevcut, zira ay bitiyor bir duyuru hazırlamadık ve gelişme kaydetmedik henüz, buradan değilde diğer konudan bunu konuşalım arkadaşlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
CNN deki sistem güzelmiş, sitedeki konulara göre bu tip sorular hazırlanıp konuya yönlendirilirse güzel olabilir evet. Ancak bunları puan olarak toplamak yazılımsal bir süreç. Yine başım ağıracak gibi bu konuda :)
Aynen öyle yapıyor kardeşim soru ile ilgili konuya yönlendirme yapıyor ;)
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Aylık değil de haftalık olarak ödül verirsek mükemmel faydalı olur diye düşünüyorum. Digitürk facebook sayfasında yarışma düzenliyor mesela serap 2 kere kazandı birinde bir çizgifilm bardağı kazandı, diğerinde 4gb flash disk kazandı. Şimdi sık sık ziyaret ediyor sayfayı yarışma varmı diye. Ayda maksimum 100 - 150 lira bütçeyle karşılığını fazlasıyla alırız diye düşünüyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Mesela bir puanlama sistemi getirsek, belli başlı aksiyonlar için puan kazanılsa ve haftalık ya da aylık toplam puana göre 1-2 ve 3. Belirlesek. Küçük birer de hediye versek Erol'un da dediği gibi aylık 100-150 lira bütçe ile ciddi bir ortam oluşturabiliriz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İvedi hayata geçirebilirsek iyi olacağı kanısındayım. Neden derseniz Ayın üyesi pozisyonunu boşluğa düşürmeden bunu düşündük yaptık deriz :cool
 
Ozan

Ozan

Admin
CNN deki sistemi yaptırıyorum arkadaşlar. Sağ tarafta bir soru soracak ve cevapları olacak, doğru / yanlış cevap verince alakalı belirlenmiş konuya yönlenecek üye, ve üyenin dooğru/yanlış cevap sayısını +1 artıracak cevaplanma. Biz de admin panelden istatistikleri görebileceğiz kim bu ay ne kadar dogru yanlıs cevap vermiş. Ayrıca bu rakam, profil bilgilerinde de görülebilir olursa güzel olacak bakalım ugrasıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Ozan

Ozan

Admin
Ayın üyesi konusunda ise bu ay bir açıklama yapalım bu uygulama verim alınamadıgı vs vs için sonlanıyor yerine daha güzel şeyler düşünülecek gibisinden.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman ve EroL
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
O zaman güzel bir metin döşenelim ayın üyesi bölümüne. :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Tamam kim yazsın ağalar bu arada @Ozan telif Hakkımı ödesin artik :D
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
gördüm gördüm muhteşem telefonum sağolsun :ah yok valla para olsa kırarak değiştircem senin yanından ayrıldım ya birde arabanın koltuk arasına düşürdük teli iyice sapıttı. Hani konu açılmışken fikir sahabına bir iPhone 6 Plus yağışır demi ortak :D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
gördüm gördüm muhteşem telefonum sağo. un :ah yok valla para olsa kırarak değiştircem senin yanından ayrıldım ya birde arabanın koltuk arasına düşürdük teli iyice sapıttı. Hani konu açılmışken fikir sahabına bir iPhone 6 Plus yağışır demi ortak :D
Yuh hem de 6+, insan bizi de dusunur degil mi ayip ayip zenfone 2 neyine yetmiyor
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Erken çıksın alacaksa @Ozan beklerim valla :D beleş nasılsa


şişşşş ortak bu hökümet bizi yaktı birader ne hallerdeyiz bak eskiden ölemiydi ver taksiti ver taksiti :D :d:
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Tabi
Erken çıksın alacaksa @Ozan beklerim valla :D beleş nasılsa


şişşşş ortak bu hökümet bizi yaktı birader ne hallerdeyiz bak eskiden ölemiydi ver taksiti ver taksiti :D :d:
Tabi vet taksiti ver taksiti şişsin kredi kartları uğraş kapatmaya
 


Üst Alt