Bireysel olmalı kesinlikle çünkü toplu yapılırken genelde birisi yapar ve diğerleride ondan bakıp yapar
Bireysel yapılan ödev kaynak olarak ders kidabına baglı kalarak dersini ödevini hazırlamamalı, herkes aynı kaynak kitabı
kullanması birbirilerine bakmasından ne farkı varkı
okulda bir ögrenciye cam nasıl yapılır hangi aşamalardan geçer diye ödev istendiğin de kim
cam üretilen fabrikaya gidip fotoraflarla vidolarla derleyip ödevini hazırlar
hangi okul tarih dersinde bütün sınıfa müzeye götürüp işledigi konuyu pekiştirmesini sağlar böyle okul var mı
tarıh dersleri hep sıkıcı geçer, sanırım orta 2 sınıfda derse bir tane hemşire gelmişti ona veremle ilgili kafamıza
takılan soruları sormuştuk üç saat ders vakitinin nasıl geçip gitiyini anlamamıştım. Şimdiki derslerin sonunda hoca
anlamadğınız bir yer varmı diye sordğunda soru yağmuruna tutan ögrenciler varmı
sınıfa derslere o günün konusana uygun dışardan biri bir satini ayırıp gelse mesala
tarih dersinde bir gazı gelse katıldıgı savaşı anlatsa din dersine mesala neden olmasın
farklı din adamları imam papaz budust filan gelse istediginizi sorsanız eleştirseniz hatda uygunsa
namaz nasıl kılınır cevabını camıde uygulamalı şekilde olsa
münazarada sen eğitim sistemini eleştir bireysel ödev hazırlama filan hayal bireysel ödev için araştırma yapmak gerekir
ödevler büyük sürüler halinde yazırlıyoruz