yarın harbiden işe başlıyorum :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
yarın harbiden işe başlıyorum :(
 

M. tAHA

Üye
rızkını kazanacaksın metinim. o para sana daha kıymetli olacak. bunun farkına varacaksın. sıkıntı etme kendıne tamam mı
 

KayraBey

Üye
Çalışmak gibisi yoktur.
 
Heee bana da bi tane iş ayarlasana Bizimkiler kızıyor iş diye
 

joker.lg

Üye
aman şimdiden az bucuk calıs metin benden sana tevsiye. bide kendini ygs ye endeskleme direk lys ye calıs tamam mı benden sana abi tavsiyesi olsun.
ablam da bana hep böyle derdi keşke onu dinleşeydim simdi böyle olmazdi
bu söylediğin metine aman daha iki sene var dedirtebilir çünkü çalışacağını sanmıyorum ta ki görene kadar
 

M. tAHA

Üye
bana daderlerdi ama ....
biz uyaralım metini ya bir konu bir konudur. öğren mesela şimdi karmaşık sayıları adam akıllı yarın kafan ağrımaz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...