Yarım Yamalak Geri Döndüm

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Yarım yamalak furkan , yarım yamalak hoşgeldin ...:ehe
 


OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Bunada şükür Furkan, Hoş geldin ;)
 
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
Hoşgeldin Furkan :) Galiba kısıtla zamanın hepsi bu konuda geçti :ehe
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
hoşgeldin adaş :)
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Hey gidi Furkan hey... Bizim zamanımızda nete girince telefon iptal oluyordu.3-5kb hızla birşeyler yapmaya çalışıyorduk.Biz böyle bir nesilin çozuklarıyız.Seni çok iyi anlıyorum :p
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
larten123

larten123

Üye
Hoşgeldin:tebessüm:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Tam döndüm diye konu da açasın inşallah ...:D
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Hey gidi Furkan hey... Bizim zamanımızda nete girince telefon iptal oluyordu.3-5kb hızla birşeyler yapmaya çalışıyorduk.Biz böyle bir nesilin çozuklarıyız.Seni çok iyi anlıyorum :p

Program indirmek için akşam acik birakiyoduk :D
 
Hasan Enes

Hasan Enes

Üye
Hoşgeldin !
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt