Yardımınız gerekli

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Yardımınız gerekli
Evveeeet arkadaşlar gene ben geldim

2 Gün evvel bu tüfeği almıştım ama tüfek çok ağır yani tepmesi falan yok ama ağır işte atış yapsam 5-10 atış sonrası yorar beni ayakta desteksiz atış yapamam yani. tüfeğin özelliklerinde tüfeğin ağırlığı 4100 gram
(9 lbs) yazıyor.



Bunu rahat kullanabilmek için kollarımı geliştirmem lazım. Bende dambıl var ama hangi şekilde kullanmalıyım sizce? Yardımınızı bekliyorum.

Dambıllar,
[/URL][/IMG]

Şekil1
[/URL][/IMG]

Şekil2
[/URL][/IMG]

2şekildeki gibi yaparsam çift elle kaldırcam 3.şekildeki gibi olursa tek tek kaldırıcam yani bi onla bi bunla

- - - Eklendi - - -

Benim patikler gene çıkmış ya
 
Tepkiler: MasteLaa
mevzu olursa ilk çağırılcak kişi belli oldu
 

MasteLaa

Üye
3 veya 5 kilodan 4 set halinde 30 saniye 12 şer lik setler ile kaldır Ben öyle yapıyorum çok iyi geliyor..Tabii güçlendikçe artıracaksın Ama kolunda ağrı olmadan kasların da gelişmez..Bunun yanında yediklerine dikkat et iyi bak.. 4*12 30 sn dinlenme şeklinde yap..Ama düzenli yap giderek artır kısacası
 
Benim setten var sende de öncelikle gücüne göre ayarlaman gerekli örneğin arka kol yapıyorsun diyelim zorlamanın alakası yok kas öyle yapılmaz atıyorum setleri 10'lumu yapıyorsun 7–8'den sonra hafif bir acı verse yeter çok ağır kaldırarak kas yapılmaz güçlenilmez örneğin düz dambıl çekiyorsun dirsekler yapışık 10 kiloda çok zorlanıyorsun ama 25 tane yapıyorsun onu yapacağına 7 kiloda 50 tane yap daha iyi kasın ne kadar zorladığın değil ne kadar çalıştırdığın önemli
 
Kuş vurmak için kol kası yapanıda,seni gördüm
 
kuş vurmak için değil be abi tüfek çok ağır

ilk günlerde tozlanmasın diye üstünde ki toz zerresini bile üflersin ama yere düşsün yada çizilsin o zaman gözün görmez yerden yere atarsın Susturuculuda olsa kuş her türlü görüp hissediyor,çünkü o üstte sen altta
 
    Konu Sahibi
üstte altta olayını kavrayamadım :ASASD:

abi o teklonojik namuyu sen bile duymazsın ağzımla ufak bi kağıt parçasını ıslattım namunun ucuna koydum koçugun tekının bacagına sıktım morardı kanadı bırazcık korktum bise olcak diye
 
Kuş vuramıyorum,bağri insan mı avlıyayım dedin
 
    Konu Sahibi
kum torbasına sıkarım evde çok var
 
[video=youtube;1KAkDdKrITc]http://www.youtube.com/watch?v=1KAkDdKrITc[/video]
 
muhhhhahahaha silah için kas çalışanını ilk defa görüyorum.Bu arada hayırlı olsun benim tüfeğe benziyor ama benimki fişekli....
 
    Konu Sahibi

Tabi kum torbasına sıkıp çıplak elle kum torbasına yumruk atta,sonun hastanede bitsin
Delinince tamir edilsede iş görmez biliyorsun değil mi,yırtıldımı gerisi gelir zaten

çıplak ellede vuruyorum kum torbasına hatta geçen çok kızdım duvarı yumrukladım parmaklarımı zedeledim. kırılsa yandıydım

- - - Eklendi - - -

muhhhhahahaha silah için kas çalışanını ilk defa görüyorum.Bu arada hayırlı olsun benim tüfeğe benziyor ama benimki fişekli....

hocam öyle diyon ama hafif değil tüfek

- - - Eklendi - - -

[video=youtube;1KAkDdKrITc]http://www.youtube.com/watch?v=1KAkDdKrITc[/video]

sendemi brütüs
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...