Yardımcı olursanız cok sevınecegım..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Sisek57

Üye
    Konu Sahibi
Yardımcı olursanız cok sevınecegım..
Arkdaslar ıphone 3 g 16gb var.bende ana menudekı goruntu arkasını tema olarak baloncuk beyaz tema yapmak ıstıyorum versıonum 3 serısı ne yapmaylım lutfen yardımcı olurmsunuz
 


rapege

rapege

Üye
ya 4e çıkarıcaksın yada telefonun JBli mi?
 

Sisek57

Üye
    Konu Sahibi
bılmıyorum kı :S
 

Sisek57

Üye
    Konu Sahibi
yok ıste :S wınterboard yuklemek ıstıorum nerden yukleyebılrım onu yuklersem pc suite ıle yapacagım
 
rapege

rapege

Üye
o zaman ilk önce versionunu JBle veya şöyle diyelim 2 seçeneğin var 1) IOS4 kurucan 2) Winterboard kurucan hangisi?
 

Sisek57

Üye
    Konu Sahibi
ios 4 degıl jb sız sanırım kardes bana 2 seyde yardımcı ol lutfen 1.sı ıphone pc suıt e connetc 2.sı wınterboard gerısını yaparım
 
atakax

atakax

Üye
ios 4 degıl jb sız sanırım kardes bana 2 seyde yardımcı ol lutfen 1.sı ıphone pc suıt e connetc 2.sı wınterboard gerısını yaparım

winter board içinb jb yapmak zorundasın 3serisinin kaç olduğunuda sölersen yardım ederiz (3.1.1 3.1.2 3.1.3??) pc suit dediğinde itunes önce onu yüklemen lazım ama onda hangi işlemde yardımcı olcamızıda sölersen iyi olur
 

burock54

Üye
arkadaşlar bende o baloncuklu arka temadan istiyorum:)ama şöyle bi sorunum var ben mesela vinterboard ta bi tema sectiğimde ekrandaki resmimide kaydediyorum yani menudeki resmin aynısı telefon tus kilidindeykende cıkıyo acaba onu engellemenin bi yolu varmı?
yani menüde o arkadaşın istediğ baloncuk teması kilitli durumdaykende herhangi bi resim??

--------------- Ekleme ---------------

he bide o baloncukl temayı nerden bulucağımıda bilmiyorum:(
 

PAZARCIKL

Üye
ya arkadaslar benimde su SpringJumps ile sorunum var 3GS 4.0.1 yuklu ve jailbreali bir turlu ( SpringJumps ) u yukleyemiyorum sanirim uyumsuzluk soz konusu bunun uyumlu olani yokmudur acaba saygilar simdiden cevaab icin tesekkurler
 
ninjaa

ninjaa

Üye
ya arkadaslar benimde su SpringJumps ile sorunum var 3GS 4.0.1 yuklu ve jailbreali bir turlu ( SpringJumps ) u yukleyemiyorum sanirim uyumsuzluk soz konusu bunun uyumlu olani yokmudur acaba saygilar simdiden cevaab icin tesekkurler

Dostum os 4 ile uyumlu değil SpringJumps yakında çıkar
 

pazarciklimm

Üye
tesekkurler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt