lareina
Üye
-
Konu Sahibi
-
internete şebeke üzerinden bağlantınızı kapatmak istiyorsanız basit bir yöntemi var.
Ayarlar-genel-ağ-hücresel veri ağı na girin. Burda Baştaki Hücresel veri ksımında APN kısmı karşısındaki ismi değiştirin ve çıkın.Artık telefonunuz GSMden internete bağlanmaz.
Örnek: Ben turkcell kullanıyorum ve benimkini "internet" 'den "internetasdsa" olarak değiştirdim.
Girmek istersem eklediğim harfleri silmem yeterli oluyor.
direk cellular data yı kapasak hiç uğrasmadan
Apn kısmında iphone yazmakta hemen altında kullanıcı adı vodaf0ne onunda altında vodaf0n tekrardan yazıyo...şimdi sizin apn yazılığı yerde şebeke adı yazıyo ama benimkinde tlfnun markası şimdi ne yapmalıyım
--------------- Ekleme ---------------
[sıze=3]apn karşısına istediğimi yazabilirmiyim mesela atıy0rum kendi ismimi yazabilirmiyim s0run 0lur mu? Ve internete kapanacakmıdır? Sadece wirelless bağlantısı yapılsın istiy0rum 0nun dışında başka yerden internete girişini istemiy0rum...sizin yönteminiz bu d0ğrultudamıdır?[/sıze]
--------------- Ekleme ---------------
Tlfnu ilk kullandığım zamanlar içinde hiçbir pr0gram yüklü 0lmadığı halde k0nt0r atmaya dewam ediy0rdu...msn face bunları bu ay yükledim ve her zamanki gibi k0nt0r yine kendiliğinden atamay başladı yani pr0gram 0lsada 0lmasada k0nt0r atmaya dewam ediy0...yaşadığım yerde bunları anlayacak bana yardımcı 0labilecek servis y0k malesef 1.5 senedir böyle idare ediy0rum
Ben halt yemişim, data bağlantısını kapattır diyen Atakax arkadaş haklıymış
Sizin için en rahatı data hattını kapattırmanız.
Atakax arkadaşa burdan selam ve özür.))
onu da denedim yine gidiyo tlfda problem
--------------- Ekleme ---------------
peki datayı nasıl kapatabilirimbu konuda yardımcı olsanız
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?