yardim lútfennn!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ama öğrendin artık başka telleri yaparsın artık
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
ilyas abi ùst ûste tele flash atmak zararli mi?
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
hic sordum ole.. Abi
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
bu blue nokia da 7.20 apac ve emea var di apac ne oluyo??
 
oda aynısı ama türkçe dil yok onda
 

S.E.S.

Üye


Yok ama niye


----------Eklendi @ 23:33:49 ---------- Yazıldı @ 23:32:11 ----------



Iyi olur benim fazla zamanım yok öbür arkadaşa gece 1 de yardım ettim ben sabah 8 de iş başı gece 12 paydos
oww iş saatın çok uzun ben 15:00 11:00 iş saatlerim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...