yardim lútfennn!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
ilyas abi bi bakarmisin abi yaa...
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
tamam abi gece anlatirmisin?
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
ilyas abicim 7.20 v38 (EMEA)
blue nokia dan indirdim bu exe dosyasini ne yapayim phoenixle kurmak icin?
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
next falan dedim bise yuklendi ama bise gelmedi ikon falan pc'ye..
 
ordan teli tanıt ve yükle yada 15 dk beni bekle eve varınca beraber yaparız
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
tamam beklym abi bu emea apac ne anlama geliyo? Simdi bu yazilim tùrkce mi oluyo?
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
phonenix le yapilan yazilmlarda eski sùrùmlere donulmuyor galiba oylemi abi??
 
bilmiyorum

----------Eklendi @ 00:34:34 ---------- Yazıldı @ 00:32:20 ----------

file de
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
peki ilyas abi 6.51 di benim önceki yazilm 7.20 yle farklar neler artilar,eksiler??
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
ilyas abi ordamisin abi??
 
teli phoneix e tanıttınmı

----------Eklendi @ 01:12:43 ---------- Yazıldı @ 01:08:34 ----------

bunu yap
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
abi euro 2 cikmadi ya
 
sen ordamısın dedigimi yap

----------Eklendi @ 01:24:16 ---------- Yazıldı @ 01:23:51 ----------

ne yazıyor sende

----------Eklendi @ 01:25:13 ---------- Yazıldı @ 01:24:16 ----------

euro2 yanında kutucuk var onu tıkla ve ordaki kodu bul onu seç
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
ha tamam abi flashliyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...