Black-killing
Üye
[Yardım] kontor düşüşüne neden olan Nokia E-mail nasıl silinir
selamünaleyküm arkadaşlar.Benim telefonum 5800 telefona ne zaman tl yüklesem durduk yere para çekiyor.Biraz araştırdım ve nedenini buldum.Nokia E mailmiş.Bu program gizli olarak arkada çalışıyor.Ve Sürekli olarak kayıtlı olan modeme bağlanıyor.Modem bulamazsada cebinizden tl leri çekip alıyor.Bazı arkadaşlarda soruyor işte benim telefonum sürekli olarak kendiliğinden niye modeme bağlanıyor.Bunun sebebide yani otomatik wifiye bağlanmasının sebebide Nokia E mail.Sorun anlattığım gibi ama bende Şu nokia E maili nereden kaldırabilirim.Kökten silmek istiyorum yeter artık çektiği tl nin haddi hesabı yok.Lütfen yardımcı olurmusunuz ?


