[Yardım] kontor düşüşüne neden olan Nokia E-mail nasıl silinir

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Black-killing

Black-killing

Üye
    Konu Sahibi
[Yardım] kontor düşüşüne neden olan Nokia E-mail nasıl silinir
selamünaleyküm arkadaşlar.Benim telefonum 5800 telefona ne zaman tl yüklesem durduk yere para çekiyor.Biraz araştırdım ve nedenini buldum.Nokia E mailmiş.Bu program gizli olarak arkada çalışıyor.Ve Sürekli olarak kayıtlı olan modeme bağlanıyor.Modem bulamazsada cebinizden tl leri çekip alıyor.Bazı arkadaşlarda soruyor işte benim telefonum sürekli olarak kendiliğinden niye modeme bağlanıyor.Bunun sebebide yani otomatik wifiye bağlanmasının sebebide Nokia E mail.Sorun anlattığım gibi ama bende Şu nokia E maili nereden kaldırabilirim.Kökten silmek istiyorum yeter artık çektiği tl nin haddi hesabı yok.Lütfen yardımcı olurmusunuz ?
 


YaserOfficial

YaserOfficial

Üye
arama ekranında *#7370# yap format atacaktıır ve kokten sılınecektır .
 
YaserOfficial

YaserOfficial

Üye
baska cozum ... Dosya yonetıcısınde onun klasorlerı vardır onları sılmeyı denesen .
 
Silinen Üye 440290

Silinen Üye 440290

Kapalı Hesap
aleykum selam , menü de görünmüyor mu simgesi ordan sil
 
serinaga

serinaga

Üye
Eğer mail tanımlaması yaptıysan kullanır datayı. Ama tanımlama yoksa kullanmaz datayı. Varsa e-mail tanımını sil ...
 
Black-killing

Black-killing

Üye
    Konu Sahibi
Uygulama yöneticinde ki adı nedir onu bulamıyorum
 

harwired

Üye
sanırm nokia oviye üye olmuşun o çekiyor olabilr...uygulamalar my nokiaya gir abonelikten çık de.
 
ONER-1997

ONER-1997

Üye
Bilip bilmeden konuşmayın formatla alakası yok telefonun kendi uygulamasıdır silinmez
 
fLuke!

fLuke!

Üye
E-posta kutusu tanımlıysa, posta kutusu ayarlarından güncelleme sıklığını ''elle güncelle" yapabilirsin.Tüm günlerdeki tikleri kaldırmayı unutma.:oke:
 
ferhat_5382

ferhat_5382

Üye
[COLOR=""][SIZE=""]ayarlar bağlantı hedeflere gir ordan bütün hedefler şifre koy ve doğrulamayı güvenli yap o zaman girmek için senden şifre isteyecek sende iptal deyip geçersin yada ayarlar uygulama yöneticisinden uygulamayı bulup kaldır[/SIZE][/COLOR]
 

kankka

Üye
yapman gerekeni söylüyorum:AYARLAR/BAĞLANTI/YÖNETİM AYARLARI/PAKET VERİ/PAKET VERİ BAĞLANTISI 'gerektiğinde' olarak düzeltirsen işe yarar diye düşünüyorum :)
 
Black-killing

Black-killing

Üye
    Konu Sahibi
[COLOR=""][SIZE=""]ayarlar bağlantı hedeflere gir ordan bütün hedefler şifre koy ve doğrulamayı güvenli yap o zaman girmek için senden şifre isteyecek sende iptal deyip geçersin yada ayarlar uygulama yöneticisinden uygulamayı bulup kaldır[/SIZE][/COLOR]

Hepsini anladımda şifreyi nasıl koyacağız
 
ferhat_5382

ferhat_5382

Üye
[COLOR=""][SIZE=""]
Hepsini anladımda şifreyi nasıl koyacağız

şöyle ayarlara gir bağlantıya gir heflere gir daha sonra bir bağlantının üzerine bas orada şifre sorma şifre falan yazıo şifreyi koy şifre sormaya evet de doğrulamayı güvenli yap bunu hepsine tek tek yapmalısın ayrıca bunları yaparken internete bağlı olmamalısın[/SIZE][/COLOR]
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt