[YARDIM] Hx patcher ayarları

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mc.a

mc.a

Üye
    Konu Sahibi
[YARDIM] Hx patcher ayarları
5800 telefona hx patcher kurdum . Ilk başta herşey güzel hoştu . Sonra biraz fazla kurcalayınca ayarlar bozuldu . Default ayarlarını bilen birisi onları yazabilirmi buraya ? Veya bu programın türkçesi varsa yardımcı olabilir misiniz ?
Ilginize şimdiden teşekkürler. Acil olursa sevinirim telefon elimde kalacak yoksa :(
 


anılbaran

anılbaran

Üye
kaldır bi daha kur paşam
 
mc.a

mc.a

Üye
    Konu Sahibi
Hocam kaldırdım ama ayarlar devam ediyor . Benim sorun şu , scrolling bozuldu , normal tıklamak istediğimde bile kayıyor , tıklamak zorlastı .
2. Olarak max energy saver falan yazıyor onları çözemedim nedir onlar ?
 

nike497

Üye
Şarjını korur. titreşimi, ekran aydınlığını vb. en aza indirir, böylece batarya daha fazla dayanır.
 
mc.a

mc.a

Üye
    Konu Sahibi
Şarjını korur. titreşimi, ekran aydınlığını vb. en aza indirir, böylece batarya daha fazla dayanır.
Hızı falan artırmak mümkünmü ?
(Sende program varsa ayarların ekran goruntusunu atabilirmisin . cok fena bozuldu da tel )
 
joker.lg

joker.lg

Üye
Hızı falan artırmak mümkünmü ?
(Sende program varsa ayarların ekran goruntusunu atabilirmisin . cok fena bozuldu da tel )

soft format at bende de öyle olmuştu kurup kurcalama bir daha pek etkili değil :)
 

nike497

Üye
Amacın hızlandırmaksa, garantisi de 6aydan az kalmışsa sağlam bi cfw at bence, tüm bu çıkan ve çıkacak olan sorunlardan kurtulmuş olursun.
 
mc.a

mc.a

Üye
    Konu Sahibi
1.Soft formatta , telefon hafızasındaki taslaklar silinir mi ?
2. Cfw atınca hafıza kartında kurulu programlar etkilenir mi ?
 
joker.lg

joker.lg

Üye
1.Soft formatta , telefon hafızasındaki taslaklar silinir mi ?
2. Cfw atınca hafıza kartında kurulu programlar etkilenir mi ?

1 ve 2 doğru :ehe evet taslak silinir 2 evet program gidiyordu galiba ben yaptığımda sesler resimler kalıyor ama cfw attığında hafıza kartına format atacaksın yoksa garip hatarlar alırsın
 
mc.a

mc.a

Üye
    Konu Sahibi
1 ve 2 doğru :ehe evet taslak silinir 2 evet program gidiyordu galiba ben yaptığımda sesler resimler kalıyor ama cfw attığında hafıza kartına format atacaksın yoksa garip hatarlar alırsın

O zaman 2 sinide yapamam . Eğer müsaitse yükleyip ayarlarla oynamadan ekran görüntüsü atabilir misiniz her ayarın . Bayağı kötü oldu tel . Allah rızası için bi yapabilir misiniz :( :(
 
15baba

15baba

Üye
Banada olmustu. Ama buldum aio patch yükle geçer. Ev ekraninin dönmesini istemiyosan graphic tikini kaldır
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
Amacın hızlandırmaksa, garantisi de 6aydan az kalmışsa sağlam bi cfw at bence, tüm bu çıkan ve çıkacak olan sorunlardan kurtulmuş olursun.

Ben telefonu yeni almıştım 1 ay bile kullanmadan CFW kurdum, niye özgürlüğümü kısıtlıyorum?
Telefon benimle mi yaşayacak, haa garanti istiyosan orjinal fw yi tekrar yüklersin olur biter.
Hem telefon o şekilde bozulsa bile garanti dışı kaldığını tamirden sonra belki anlarlar ve o da iş işten geçmiştir zaten, adam telefonu tekrarmı bozacak :D

1 ve 2 doğru :ehe evet taslak silinir 2 evet program gidiyordu galiba ben yaptığımda sesler resimler kalıyor ama cfw attığında hafıza kartına format atacaksın yoksa garip hatarlar alırsın
Belki 20 defa ardarda CFW kurdum ve hiçbirinde hafıza kartına format atma gereği duymadım :lol
atmadan önce sys,private,system,data,resource klasörlerini sildim images,sounds,videos,others gibi kendi oluşanların adını değiştirdim böyle yükledim, versiyondan sonrada telefona format hiç atmadım :D hiçbir problemle de karşılaşmadım.
Versiyonda Telefon zaten format yiyor, 2. bir formata ne gerek var?
 
mc.a

mc.a

Üye
    Konu Sahibi
Yani cfw yüklemek en mantıklısı mi ?
1. Orjinal fw yi nasıl geri yüklerim
2.spb mobile kullanıyorum onda çalışırmi ? Programları silmeye gerek varmi ?
3. Isimlerini değiştirdim dedin oraya anlayamadım tam olarak . Açıklar misin
 
joker.lg

joker.lg

Üye
O zaman 2 sinide yapamam . Eğer müsaitse yükleyip ayarlarla oynamadan ekran görüntüsü atabilir misiniz her ayarın . Bayağı kötü oldu tel . Allah rızası için bi yapabilir misiniz :( :(

ben mobilim ve ayarları tan bilmiyorm
 
mc.a

mc.a

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler hersey için biraz daha fazla kurcalayınca eski haline getirebildim :) gerek kalmadi aio patch e .
 
eren3546

eren3546

Üye
HXPacher sadece i8910 çalışmaktadır bu versionla uyumludur
I8910HX-V11-07
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt