Yardım Edin Çalışamıyorum

  • 19 Eylül 2013
  • 937 Okunma
  • 23 Cevap

  1. bu yıl lise sonum çalışmam şart bugüne kadar çalışmak için çok çabaladım ama bir türlü düzgün çalışanadım zannediyorumki çalıştığım konulardaki soruları çözemememden dolayı hemen pes ediyorum lütfen yardım edin bu arada eşit ağırlık öğrencisiyim
     


    Yazan: Metin137
    .caner. bunu beğendi.
  2. konsantre olmak için etrafında çok bişey olmasın duvara karşı çalış tüm dikkatini derse ver ve sen pes ediyorsun en son en sonuncuda pes etme birdaha pes ediceksin yine pes etme öyle öyle sorun çözülür belki :D bende anlıyamadım tam
     
  3. yok yani örnek olarak matematikte bir konuyu çalışıyorum sonra sorulara geçiyorum 1tane çözüyorum ama sonra sorular çok zorlaşıyor çözemiyorum moralim bozuluyor
     
    .caner. bunu beğendi.
  4. Bir gününü ders çalışmaya bir gününü de soru çözmeye ada. Birkaç gün böyle yap. Bence işe yarayacak.
     
  5. Yapamadığın soruları öğretmenlerine sormayı denedin mi?
     
  6. aslında denicektim ama sorular çok olunca söyleyemedim
     
    .caner. bunu beğendi.
  7. lise sonda çalışmak fayda etmez orta öyretimden başlayarak düzenli olarak çalışmanız lazımdı
     
  8. dur hocam yıkma hemen adamı vardır bı cozum
     
  9. bir yardım edin ya lütfen zor durumdayım
     
  10. Bende geçen sene mezun oldum. Sınava hazırlanıyorum bu sene. Geçen sene çalışmaya başlamıştm senin gibi. Meslek lisesi çıkşlıym tabanım yok.
    Benim bildiğim bişey varsa inatlaşacaksın sonuna kadar. Moral bozarsan herşey biter. Çalşkan arkadaşlar edin çok faydasını görürsün.
     
    coolasker54 bunu beğendi.
  11. Tek çare sabır. Azmet başarırsın. Azimle s.. :ehe
    ---
    +1 :good:
     
  12. Bende son sınfım ve şuan stajdayım önümde test kitabı var ve 5 soru çözüyorum bırakıyorum sürekli böyleyim banada yardım edin :)
     
  13. Valla bende de aynısı var :D o konuyu çalışıyorum sonra 2 soru çözüyorum gerisi gelmiyor kitabı fırlatıyorum :(
     
    .caner. bunu beğendi.
  14. ilk önce konu anlatımlı kitaptan bakarark yap sonra sonra kendin
     
  15. bu sene baya zor geçicek benim için
     
  16. Evet cozumu essek s7dan cikana kadar doveceksin bak bakalım calisiyormu calismiyormu gorursun:bottom::ehe
     
    coolasker54 bunu beğendi.
  17. Önce anlatsak :D o 3. aşamada :D

    Söz ile uslanmayanı etmeli tekdir , tekdirle usanmayanın hakkı kötektir. :D
     
  18. buyuk ihtimal calistigin kaynakta sikinti var. ayni duruma dusuo birakmistim cozmeyi sonradan baska kaynak buldum cozumlu ornekleri cozdum oyle oyle alistim. bizim dershanenin kaynaklari asiri zorluyodu kafa basmiyo saniyodum. basit basit sorularla basla sonra cozumlu orneklere gec iyice ugras son care cozume bakmak olsun yoksa kisa surede unutursun. ben tekrar giricem bu sene. gecen sene kotu gecti suan ikinci ogretimim saat olarak rahat ama baska sikintilar var normale gecmek icin denicem sansimi
     
  19. Kardes valla ben yabanci dil oldugum icin bolum sikintisi cekmiycem.Ama daha iyisi icin cabaliyoruz.Ben ve birkac arkadasim dershaneye gitmiyoruz.Fakat okulda cok fazla efor sarf ediyoruz.Benim de meslek lisesi cikisli arkadasim vardi.1 sene sonra girdi sinava ve su an Eskisehir'de Turkce ogretmenligi okuyor :)
     
Yüklüyor...
19/11/2018 - 04:22