Yardım edermisiniz!!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

'MhMmD'

Üye
    Konu Sahibi
ses durumundan kötü bir telefon sayılır s5233w ama pişman olmadım
 

Anußis

Üye
mesajda x6yı tek geçerim
 

K_R_M

Üye
dolunmatik alacak arkadaşların dikkat etmesi gereken en önemli nokta bence telefonun özelliği bir kenara dokunmatik telefon kullanabilicekmi ben valla denedim mesaj falan yazarken pekte rahat olmuyo bence tabi bu benim görüşüm saygılar.
 

'MhMmD'

Üye
    Konu Sahibi
ama 5233 w de cok rahat ya bana mı öle gelio
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...