YARDİM!! Ben Cebımdekı İnternetı Nsıl Bilgısayarımda kullanabilirim.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
baba19300

baba19300

Üye
    Konu Sahibi
YARDİM!! Ben Cebımdekı İnternetı Nsıl Bilgısayarımda kullanabilirim.
Yardım!! Ben Cebımdekı İnternetı Nsıl Bilgısayarımda kullanabilirim.YARDIM
 
nino4u

nino4u

Üye
N0kia pc suite kur pc ye daha s0nra telef0nunu pc suite m0dunda pc ye kabloyla bağla . Pc suite prosundaki sag ust kosedki yesil ustnde 2 cizqi olan ic0n a tıkla 10sn icinde teln nete bglanr we pc dn kullanrsn:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt