yardım 5800 camerası karanlıkta berbat

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
SlimmShadyyTR

SlimmShadyyTR

Üye
    Konu Sahibi
yardım 5800 camerası karanlıkta berbat
arkadaşlar bunu düzeltcek bişey varmı acaba?
 


Duran.Y

Duran.Y

Üye
Arka kapak orjinal değilse kameranın önünde olan cami çıkartabilirsn istersen bi kapağı söküp çekmeyi dene beğenirsen o küçük camı çıkartırsin sürekli net çeker, kolay gelsin :)
 
SlimmShadyyTR

SlimmShadyyTR

Üye
    Konu Sahibi
netliğinde sorun yoq sabahları çook güzel karanlıkta çektinmi hiç birşey belli olmuyor :ağlarım:

- - - Eklendi - - -

bir yardımcı olsanız bu saattede kimse yoqqi :ağlarım:

- - - Eklendi - - -

Arka kapak orjinal değilse kameranın önünde olan cami çıkartabilirsn istersen bi kapağı söküp çekmeyi dene beğenirsen o küçük camı çıkartırsin sürekli net çeker, kolay gelsin :)
Sabah net karanlıkta çektinmi hiç birşey belli olmuyor :ağlarım:
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
5800'ın merceği Carl Zeiss firması bu telefona kötü bir lens takmış fakat gündüzleri kaliteli çekim yapıyor gece ise iyi değil



Al bunlarla idare et kardeşim

Gece modunu aç ve flaş açık olsun fakat telefonu hareket ettirme gece modundayken.
 
SlimmShadyyTR

SlimmShadyyTR

Üye
    Konu Sahibi
5800'ın merceği Carl Zeiss firması bu telefona kötü bir lens takmış fakat gündüzleri kaliteli çekim yapıyor gece ise iyi değil



Al bunlarla idare et kardeşim

Gece modunu aç ve flaş açık olsun fakat telefonu hareket ettirme gece modundayken.

:tşk:
 
sinanorta

sinanorta

Üye
senin buna yapabileceğin bir şey yok ki bu donanımsal bir düşüklük
 
Duran.Y

Duran.Y

Üye
netliğinde sorun yoq sabahları çook güzel karanlıkta çektinmi hiç birşey belli olmuyor :ağlarım:

- - - Eklendi - - -

bir yardımcı olsanız bu saattede kimse yoqqi :ağlarım:

- - - Eklendi - - -


Sabah net karanlıkta çektinmi hiç birşey belli olmuyor :ağlarım:

Tamam işte ayni sorun bende de vardı kapağı çıkartınca diğer haline göre daha iyi oluyo, hiç yoktan iyidir yani :ehe:
 
SlimmShadyyTR

SlimmShadyyTR

Üye
    Konu Sahibi
evt biraz daha iyi oldu :tşk:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt