Apit"
Üye
Yardıııııımmmmm!!! Sistem çöktü galiba
s.a arkadaşlar. sistemi odin ile upgrade edereken gitti. telefonum galaxy 3. (GT-I5800) siteden gerekli flaş dosyalarını indirdim ve yaptım. (galiba ilk başta com ' u yanlış yazdım) samsung yazısı geliyor ve orada kalıyor. tam açılacak tekrar yazı geliyor. arkadaşlar yardımlarınızı acilen beklemekteyim. bu teli nasıl yapabilirim..._? garantisi yurt dışında ve cihaz root lu ide
