Yardıııııımmmmm!!! Sistem çöktü galiba

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Apit"

Apit"

Üye
Yardıııııımmmmm!!! Sistem çöktü galiba
s.a arkadaşlar. sistemi odin ile upgrade edereken gitti. telefonum galaxy 3. (GT-I5800) siteden gerekli flaş dosyalarını indirdim ve yaptım. (galiba ilk başta com ' u yanlış yazdım) samsung yazısı geliyor ve orada kalıyor. tam açılacak tekrar yazı geliyor. arkadaşlar yardımlarınızı acilen beklemekteyim. bu teli nasıl yapabilirim..._? garantisi yurt dışında ve cihaz root lu ide
 

Tahir26

Üye
Geçmiş olsun.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt