Yanlız yaşayanların ortak noktaları..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


pelın_

uyuyup okula geç kalıyosun
senı uyandıracak kimse olmamsı kötü:ağlarım:
 
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
    Konu Sahibi
:kop:

:kop: İstersen daha fazla açılmayalım iş taa nerelere gider kuzum
açıl açıll...hatta ben yapayım ilk açılımıda.Meselaaaa evde yalnızsan çıplak dolaşabilir,en sevdiğin şarkıları en sevmediğiniz şekilde söyleyebilir,çalan telefonlara cevap vermeyebilir,kapıları açmayabilirsin..veee bu kimseninde umrunda olmaz.
:kop:
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt