Yanlış numaraya Alternatif cevaplar: Çok komik :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Yanlış numaraya Alternatif cevaplar: Çok komik :)
YANLIŞ NUMARAYA ALTERNATİF CEVAPLAR

- aloo
- fatmayla görüşecektim
- yok güzelim. dunyayı kurtarmaya gitti. son aldigi is supermeni asmis da.
- ....................

- aloo
- kemal evde mi?
- yok canim evde. bu ülkede hayat yok dedi, basti uzaya gitti.
- ....................

- aloo
- sermin sen misin?
- bilmem ki. bi dakka bekleyin aynaya bakıp geliyim.
- hönk...

- aloo
- suat nerede?
- valla en son başbakanla görüşmeye gidiyorum dedi. bi tımarhaneye bak istersen

- aloo
- sedat yok mu?
- sabah bi sarışınla otele girerken görülmüş. daha çıkmamışlar.
- ühüüüü. nalçaaaakkk.

- aloo
- kadir evde mi?
- yok kardeş. son gördüğümde dua ediyodu, bir baktık uçmuş.
- yaaaaaaaaaaa.

- Alo Naci evdemi
- Evde (ÇAAAT!)
- Alo alo
diit diit diit
................................
- Alo Kamil abi evdemi
- Evde körolacasıca hala bi iş bulamadı Allah'ın cezası
- Ee ben sonra ariyim yenge
...............................
- Alo Muzaffer bey evdemi
- Buyrun benim
- Selam dünyalı biz dostuz, ehehuhehe
- ulan genemi siz
...............................
- Alo Mustafa Beyle görüşebilirmiyiz
- Kim arıyodu
- FBI!
...............................
- Alo Mehmet oradamı acaba
- Evet
- Hımm peki Cavit oradamı
- Evet oda burada
- Peki Kenan oradamı
- Evet, beyfendi dalgamı geçiyosunuz siz
- Suphi ?
- (ÇAAAT!) diit diit diit
...........................
- Alo Muratla görüşebilirmiyim
- Bilmem daha önce hiç denedinizmi
...........................
- Alo Şeyda oradamı
- Hayır
- Neden
- Bilmem
- Ama orada olmalı
- Ama yok
- Eminmisiniz
- Hayır adım Hülya
- Çok iğrençsiniz biliyomusunuz
- Biliyorum, başka soru
- Yaş kaç Hülya
- 8 buçuk ama bir ay sonra 9 olucam
- (ÇAAAT!) diit diit diit .

:kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop2::kop2::kop2::kop2::kop2::kop2::kop2::kop2::kop2:

--------------- Ekleme ---------------

7 kişi bakmış bir teşekkür yok
 
  • Beğen
Tepkiler: ArtOfVictory ve chakır66


aLone

aLone

Üye
- Alo Şeyda oradamı
- Hayır
- Neden
- Bilmem
- Ama orada olmalı
- Ama yok
- Eminmisiniz
- Hayır adım Hülya
- Çok iğrençsiniz biliyomusunuz
- Biliyorum, başka soru
- Yaş kaç Hülya
- 8 buçuk ama bir ay sonra 9 olucam
- (ÇAAAT!) diit diit diit .

:ehe:ehe
 
Odysseus

Odysseus

Üye
:kop:
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
aloo
- fatmayla görüşecektim
- yok güzelim. dunyayı kurtarmaya gitti. son aldigi is supermeni asmis da.

ben buna koptum ya:kop: biri arasın kesin yapcam
 
chakır66

chakır66

Üye
gerçekten komikler
 
ArtOfVictory

ArtOfVictory

Üye
:kop:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

DestaNPreNS
Cevap
0
Görüntüleme
514
DestaNPreNS
d€rVish
Cevap
4
Görüntüleme
1K
Reşwan
milagros_zuzu
Cevap
15
Görüntüleme
802


Üst Alt