yanlis cwm kurdum:(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
yanlis cwm kurdum:(
herkese hayirli aksamlar arkadaslar elimde polypad 7200hd tablet var ben bu tablete cwm kurulumu ariyordum ve bir sitede buldum fakat bunu yukledikten sonra tableti recovery modunda acamiyorum butun sistem verilerini ve recovery yi nasil silebilirim?
 

serif55

Üye


kardeşim rom atma işlemlerini biliyorsun sanırım o zaman bu link senin sorununu çözücektir
 
    Konu Sahibi
verdigin linktekiler recoverydenmi kuruluyor yoksa pcden odin gibi programldanmi azcik recovery acilmioda
 
    Konu Sahibi
arkadaslar yokmu recovery yi root explorer ile degistirmenn bi yolu
 
Hayir telefonu anlarmda tabletede cwm ariyormusunz yha tablettedemi sikinti var allah allah

geçmiş olsun
 
    Konu Sahibi
yokmu bi cozumu bunun gunlerdir arastiriyorum fakat yablizim sanirim
 

serif55

Üye
Kardeşim verdiğim linkteki dosyaları deneme şansım yok malesef çünkü bende o cihazdan yok indirip test etsem sana şu şekilde yapılıyor desem, Rom dosyalarının içinde .img ile biten bir dosya vardır sanırım bu dosya kerneldir. Kernelide ADB/Fasstboot komutuyla cihazınıza yükleyebilirsin, kontrol edebilirmisin verdiğim linkteki romlardan birini
 
    Konu Sahibi
evet romlarin icinde recovery.img var laptop u sarj edebilecegm bi yere gelince deneyecegim yardimin icin tessekkurler

- - - Eklendi - - -

tesekkur ederim kardeşşim sorunu cozdum fastboot ile kernei bastan flashlayinca stock recovery geldi
 

serif55

Üye
Sorununun çözüldüğüne sevindim kardeşim tabletini kazasız belasız kullanman dileğiyle kal sağlıcakla
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...