haydaravısyon
Üye
-
Konu Sahibi
-
Videoyu Göremedim Bide Kaynak Mynet Olunca Ben Pek İnanmıyom Zaten
Bunlarla aynı ülkede yaşıyoruz bir de
kadının görüşü bu yönde. Alay etmeye gerek yok. Bende eşimin yanında bir erkeğin oturmasını istemem. Sadece bu tür şeylerin önüne geçmek için japonya da bile otobüsler bay ve bayan şeklinde iki kısma ayrıldı. Japonya dan bahsediyoruz olayı din ile bağlamayın. Netice de kadın ve erkeğin tabiatıdır bu. Biri mıknatısın ( + ) tarafı diğeri ise ( - ) tarafı sürekli birbirini çeker. Bu yorumu sadece bu haber için yapmıyorum.
- - - Eklendi - - -
beğenmiyorsan hudut kapıları sonuna kadar açık.
Videoyu izlemedim ancak otobüs ikiye bölünüp sağı pembe solu mavi olabilir kimseyi yargılamayın düşünün çocuğunuz okuldan çıkmış ve sizin kızınızla yanyana oturan adam bi tacizci buna müsade eder misiniz ? Sorunun değil çözümün parçası olup fikir üretin.
Pembe - mavi otobüs yapmak sorunu çözmeyecektir, özelliklede Türkiye'de.Onarılmaya çalışılması gereken şey kimin hangi otobüse bineceği değil, otobüste ne yapacağı olmalı.Bunun çözümüde renk renk, otobüsler getirmek değil de eğitimdir.Eğer pembe otobüsler Türkiye'ye gelirse ne olacağını size söyleyeyim ; Pembe otobüsü bekleyemeyip karma otobüse binecek kadına "yollu" gözüyle bakacak o sapkınlık yapan adamlar.Normalde çekine çekine yaptığı işi rahat rahat ve sanki haklıymış gibi yapacak, bak görürsün öyle bir şey olursa tecavüze uğrayan kızların birde üstüne mahkemece saçma sapan sebeplerden dolayı "haksız" bulunması, suçu işleyen adamların ise, nasıl oluyorsa, "haklı" ya da en azından "açıklanabilir sebepleri var" sonucu çıkması gibi saçma sapan sebepler çıkacak karşımıza.Zaten Türk halkının bu kadar azgınlık çıkarmasının asıl sebebide cinsel açlığın Afrika'sı olmamız değil mi ? Sen kadın görmeyen bir topluma, kadın görünce konuşamayan, ne diyeceğini bilemeyen bir kitleyi inatla çocuk yaştan itibaren daha haremlik selamlık yetiştirirsen "topuktan bile tahrik olan" bir kesimi yaratırsın.
Çözüm üretirsin denilmiş, asıl çözüm ne biliyor musun ? En ufak tacize bile adam gibi cezai işlem uygulanması...Ülkede tecavüzcüler özgür gezerken pembe otobüs gelsin, o gelsin bu gelsin demek çok yapmacık kalıyorlar.Kızımın yanına oturan adam tacizciyse ve rahat rahat geziyor, şikayetler bir işe yaramıyor ise, daha öncede dediğim gibi, kusura bakmayın ama bu devletin suçudur.Suçu da otobüsleri ayırmak değil, tacizciye caydırıcı ceza vermemektir.
şuç devletin demek yanlış bu durumda suç yargının yargı bağımsız çalışır
yasama-yürütme-yargı ayrı birimlerdir
Eh daha doğru olur, doğru diyorsunuz.Her ne kadar bağımsız demeye dilim varmasa da teoride öyle
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?