KayraBey
Üye
Çok iyi bu yaa, teşekkürLer![]()
Rica ederim.Akşama son sürümünü konuya eklerim inşallah.
Çok iyi bu yaa, teşekkürLer![]()
ufak bir sorun var link nerede![]()

bende nokıa e7-00 var belleden sıkıldığım için arayüz aramaya başladım karşıma ilk çıkan spb shell 3d oldu indirdim kurdum fakat ****** kabul etmedi ardından spbin aynısı olan yandex i gördüm fakat ne kadar arasamda symbian a göre bulamadım sürekli apk var acaba yandex shell lin sis i varmıdır şimdiden teşekkürler
Tam sürüm Spb Shell.Birazcık Rusça![]()
bende nokıa e7-00 var belleden sıkıldığım için arayüz aramaya başladım karşıma ilk çıkan spb shell 3d oldu indirdim kurdum fakat kabul etmedi ardından spbin aynısı olan yandex i gördüm fakat ne kadar arasamda symbian a göre bulamadım sürekli apk var acaba yandex shell lin sis i varmıdır şimdiden teşekkürler
Hmm anladım kardeşim bu arada zamanını ayırıp en kısa sürede cevapladığın için teşekkür ederim.
Bildiğim kadarıyla yok kardeşim.Zaten Symbian'da SPB'yi kullanabilen olmadı.Sürekli aktivasyon hatası aldılar.Kırıp kullanabilene rastlamadım hiç.
Hmm anladım kardeşim bu arada zamanını ayırıp en kısa sürede cevapladığın için teşekkür ederim.
ama hala markette spb 15 dolardan satista görünüyor bu nasıl satın alma anlamadim :-) hani bedavasi varken para verip de alan var mı acaba
Htc Senseden pek bi farkı yok gibi
Tesekkurler

Guzel bisye benziyor bir deniyelim bakalim nasilmis![]()

