YAKINLIK SENSÖRÜ SORUNUM

    Konu Sahibi
YAKINLIK SENSÖRÜ SORUNUM
merhaba ben 1 aydır bu sorunla uğraşıyorum. telefonumu düşürdüm ve sensörlerin olduğu yer çatladı o yüzden yakınlık sensörü bozuldu.Aramalarda flln ekran hep kapalı. sizin bildiğiniz bir uygulama varmı telefonum rootlu ve romlu
 
Kulaklık tak moruk başka yol zor gibi.
 
    Konu Sahibi
kulaklık girişide bozuk tekinden ses gelmiyo dsajjasjdasjd
 
xposed indirip disable proximity veya sensor disable mi ne var onu kullan sensör devre dışı kalır
ekran hiç kapanmaz
 
Tepkiler: vaterfa ve Bülent872