ahmet0651
Üye
-
Konu Sahibi
-
hız ve performans için xp ,
Görsellik için win7,
Vistayı at çöpe
vista win7 den daha mı stabil4 Gb 1066 mhz ram,4 çekirdek core i5 islemci ve 256 bit 1Gb gts 250 ekran kartın varsa ve bu donanımda vista sp2 kuruluysa hayat sana güzeldir
Vista Sp2 daha stabildir windows 7'den.
Ama donanım sıkıntısı olanlar pek sevmez vistayı.
Vistada onları sevmez zaten..
hız ve performans için xp ,
Görsellik için win7,
Vistayı at çöpe
gösterdiğim videolar herşeyi anlatıyor zaten windows 7 vista ile kıyaslanamaz bile bu kadar hantal ve yavaş bir işletim sistemi görmedim win vista lite falan değil ikisi birbirinden çok farklı işletim sistemleri.şuan hiçbir sorunu win7 nin ağ sorunu falan hiçbir şey yokİkisinide aktif olarak kullanıyorum suan.
Wİndows 7 vista'nın yolunmus halidir.
Hiçbir performans getirisi yoktur.Microsotf çakallık yapip vista'nın lite sürümünü windows 7 diye piyasaya sürmüstür.
Dedigimide tekrarlıyorum en az o saydıgım özellikli bilgisayar olmalı vista için.Varsa eger vista daha iyi bir tercih emin olabilirsin.
Ag baglantısını kendim devre dısı bırakıp sorun arattıgımda bana devre dısı bıraktınya hemserim bile diyemeyen bir sistemdi windows 7.Sp1 ile birseyler degisti allahtan.
Servis paketleri Windows 7 için çok çıkmadı çünkü vistayı yolup 7 yapan MS,servis paketleriyle 7'nin tekrar vista olmasından korktu ve ben hala dogru düzgün ağ kullanamıyorum
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?