byz3r0
Üye
-
Konu Sahibi
-
Hızlı cevabınız için teşekkür ederim. Telefonda başka herhangi bir sorun yok. İade işlemler falan çok uzun sürdüğü için iade etmekte istemiyorum. Telefon orjinal işletim sistemine çevirme şansım varmı?İade edin direk
Sony konularını bir araştırın bootloader kapatılabilir diye biliyorum orjinal romda yüklenir.Hızlı cevabınız için teşekkür ederim. Telefonda başka herhangi bir sorun yok. İade işlemler falan çok uzun sürdüğü için iade etmekte istemiyorum. Telefon orjinal işletim sistemine çevirme şansım varmı?
Onla uğraşmak yerine iade edin yine sipariş verin. Neden başkasının kullandığı telefonu kullanıyorsunuz ki?Hızlı cevabınız için teşekkür ederim. Telefonda başka herhangi bir sorun yok. İade işlemler falan çok uzun sürdüğü için iade etmekte istemiyorum. Telefon orjinal işletim sistemine çevirme şansım varmı?
ithalat yoluyla kaydedilen IMEI yazar zaten her üründe orada sıkıntı yok, ne olursa olsun iade edin hocam 2 milyar verip de aldığınız cihazın bu denli bir saçmalığa kurban gitmesi kabullenemez. Artı şikayet etmenizi de tavsiye ederim.Arkadaşlar çok teşekkür ederim herpinize. O zaman daha fazla kurcalamadan en yakın zamanda iade edicem. Umarım benim durumumu başkaları yaşamaz ve iade kısa sürer
Ayrıca arkadaşlar kamerası 20.7 Mps gibi gelmedi bana gece vakitleri hafif karıncalı çekiyor
Bugün telefoncuya gittim ve ürünün kaçak olarak yurt dışından getirilmiş olabiliceğini söyledi. Ime sorguladım İthalat yoluyla kaydedilen IMEI olarak yazıyor.
Saçmalığın daniskası kullanılmış rootlanmış bozuk cihazın iadesi için jelatin mi istiyorlar ? Hocam ben olsam açmıştım davayı şimdiden. Derhal değişim yapılmasını isteyin aksi halde tüketici hakları mahkemesine gideceğinizi belirtin.Telefon geldiğinde üzerinde jelatinleri vardı tozdan koruma amaçlı. Onları atmıştım nerden temin edebilirim. İade için onlarıda istiyolar. Ayrıca ilk aldığım günden beri Wi-Fi açılmıyordu. Umarım saçma bi bahane gösterip iadeyi geri yollamazlar
Kesinlikle hocam bağırın çağırın bunlar laftan anlamazlar müşteriyi mağdur etmek adına herşeyi yaparlar Türkiye'de böyle hocam maalesef müşteri memnuniyeti geçmiş olsun bu arada.Eğer iade alınmazsa yasal yolları başvurucam
Aslında direk davalık çünkü ikinci el veya kullanılmış mal satamazlarsorun çıkarsa dava aç
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?