Dejavuex
Üye
Xperia Z2
merhaba arkadaşlar.
şuan lumia'dan xperia z2'ye geçtim. lumianın hala etkisindeyim tabii ki. alışmaya çalışıyorum.
neyse sormak istediğim birşey var şimdi şarjı ilk aldığımda %50 idi %10'a kadar kullandım 7-8 saat şarj ettim %100'den çektim %99 oldu hemen daha cihaz sıfır neyse dedim ilk zamanlar böyle olur internette yorumlardada vardı ama hala bi düzelme yok.
2. bi sorum bu albümde klasörleme yok mu ? hepsi aynı anda açık samsungda vardı mesela lumiadada o şekil böyle çok karışık düzenleyemiyo muyuz ?
şuan lumia'dan xperia z2'ye geçtim. lumianın hala etkisindeyim tabii ki. alışmaya çalışıyorum.
neyse sormak istediğim birşey var şimdi şarjı ilk aldığımda %50 idi %10'a kadar kullandım 7-8 saat şarj ettim %100'den çektim %99 oldu hemen daha cihaz sıfır neyse dedim ilk zamanlar böyle olur internette yorumlardada vardı ama hala bi düzelme yok.
2. bi sorum bu albümde klasörleme yok mu ? hepsi aynı anda açık samsungda vardı mesela lumiadada o şekil böyle çok karışık düzenleyemiyo muyuz ?

Vardır ama Play Store'da aramaya album falan yaz çıkar.