Xperia Z2

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Dejavuex

Dejavuex

Üye
    Konu Sahibi
Xperia Z2
merhaba arkadaşlar.
şuan lumia'dan xperia z2'ye geçtim. lumianın hala etkisindeyim tabii ki. alışmaya çalışıyorum.
neyse sormak istediğim birşey var şimdi şarjı ilk aldığımda %50 idi %10'a kadar kullandım 7-8 saat şarj ettim %100'den çektim %99 oldu hemen daha cihaz sıfır neyse dedim ilk zamanlar böyle olur internette yorumlardada vardı ama hala bi düzelme yok.

2. bi sorum bu albümde klasörleme yok mu ? hepsi aynı anda açık samsungda vardı mesela lumiadada o şekil böyle çok karışık düzenleyemiyo muyuz ?
 


Murat Alper

Murat Alper

Moderator
merhaba arkadaşlar.
şuan lumia'dan xperia z2'ye geçtim. lumianın hala etkisindeyim tabii ki. alışmaya çalışıyorum.
neyse sormak istediğim birşey var şimdi şarjı ilk aldığımda %50 idi %10'a kadar kullandım 7-8 saat şarj ettim %100'den çektim %99 oldu hemen daha cihaz sıfır neyse dedim ilk zamanlar böyle olur internette yorumlardada vardı ama hala bi düzelme yok.

2. bi sorum bu albümde klasörleme yok mu ? hepsi aynı anda açık samsungda vardı mesela lumiadada o şekil böyle çok karışık düzenleyemiyo muyuz ?
sorularını burdan sor yardımcı olurlar Sony Xperia Z2 Kullanıcıları Kulubü | Ana Konu | Sayfa 79 - MaxiCep :oke:
 
0MG90

0MG90

Üye
merhaba arkadaşlar.
şuan lumia'dan xperia z2'ye geçtim. lumianın hala etkisindeyim tabii ki. alışmaya çalışıyorum.
neyse sormak istediğim birşey var şimdi şarjı ilk aldığımda %50 idi %10'a kadar kullandım 7-8 saat şarj ettim %100'den çektim %99 oldu hemen daha cihaz sıfır neyse dedim ilk zamanlar böyle olur internette yorumlardada vardı ama hala bi düzelme yok.

2. bi sorum bu albümde klasörleme yok mu ? hepsi aynı anda açık samsungda vardı mesela lumiadada o şekil böyle çok karışık düzenleyemiyo muyuz ?
Stamina modu aç bir şey olmaz. Şarjdan sonra ani düşüş olabilir 1-2 kere sonra batarya kalibre olunca düzelir şarj ede ede.
Klasörleme var ama albümü açtığın zaman tüm fotolar gözüküyor. Seçeneklerde direk klasör açılsın diye bir şey yok. Güncelleme gelene kadar öyle albüm.
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
    Konu Sahibi
Stamina modu aç bir şey olmaz. Şarjdan sonra ani düşüş olabilir 1-2 kere sonra batarya kalibre olunca düzelir şarj ede ede.
Klasörleme var ama albümü açtığın zaman tüm fotolar gözüküyor. Seçeneklerde direk klasör açılsın diye bir şey yok. Güncelleme gelene kadar öyle albüm.

Albüm böyle çok sıkıntı be . ayrıyetten bi uygulama var mıdır mağazada hiç denk geldin mi ?
 
0MG90

0MG90

Üye
Albüm böyle çok sıkıntı be . ayrıyetten bi uygulama var mıdır mağazada hiç denk geldin mi ?
Bilmiyorum ben sıkıntı yaşamadığımdan başka albüm uygulaması bakmadım. :D Vardır ama Play Store'da aramaya album falan yaz çıkar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt