xperia z2 sıkıntısı

tutu5577

Üye
    Konu Sahibi
xperia z2 sıkıntısı
Arkadaslar öncelikle hepinize merhaba z2 ile ilgili birkaç sıkıntım var ve sizden yardım istiyorum. İlk sıkıntım 3g problemi var full göstermesine ragmen baglantı olmuyor.Hattım turkcell.rom atarak bunu duzeltmeye calisicam. Bir tavsiyeniz var mı?

Asıl problemim ise kulaklık girişinde bir sıkıntı var hiç suya sokmadım telefonu. Arabadaki hiçbir aux kablosunu kabul etmiyor kendi kulaklogını bile arada bir algılıyor ve kulaklık girişiyle oynadıgım zaman temazsızlık oluyor.kulaklıgı herhangi bir baska telefonda ve bilgisayarfa kullandıgımda hiçnir sıkıntı yasamıyorum.lütfen bu kulaklık olayını çözmeme yardım edin.tesekkurler herkese
 
Bağlantı sorunu yaşıyorsan operatörden ayarları alman gerek. Kulaklık girişi işi de iyi tak kulaklığı tamamen oturduğundan emin ol
 

tutu5577

Üye
    Konu Sahibi
Öncelikle cevap için tesekkur ederim.kulaklıgı tüm gücümle bastırsam da birsey fark etmiyot.arkadasimda da z2 var arabaya biniyoruz o sorunsuz aux baglayabilirken benim ki okumuyor.yani kylaklıklıgı oturmak kadar basit oldugunu dusunmuyorum
 
Servise gönderin o zaman telefon sıkıntılıdır
 

key43

Üye
Telefonun serisi ne?
 

theyunus

Üye
Başka kulaklık dene bir de