xperia x10 flash sorunu

    Konu Sahibi
xperia x10 flash sorunu
marketten led flash programını indirdim sorunsuz bir şekilde calısıyor.fakat kamerayı acınca flash kapanıyor yanı ikisi beraber calısmıyor eee o zaman ne ısıme yarıyacak bu flash.ben gece daha ıyı foto cekmek ıstıyordum inş çözüm sunabılecek arkadaslar vardır...
 
kardeşim sürüm 2,2yi bekle tek bilidğim bu
ama kardeş ben xperia x10 almayı düşünüyorum sms rahat yazılıyormu müziğimi dinleyip hunharca uygulama kurup uygulaya biliyor muyum yani memnunmusun abi arada bir face,sözlük falan tabi
 
    Konu Sahibi
kardeş mediascape timescape var muzık ve benzerı ıcın gayet hos kullanıslı.sms atma da kullanıslı gayet guzel.hunharca ındırıp titreye titreye programlarını kullanabılırsın.iphone falan hıkaye ben sana dıyım goren aşık oluyo bu telefona.ha bıde android 2.2 yı deıl 2.1 ı beklıcez.se 2.1 guncellıcek

--------------- Ekleme ---------------

ccc se xperia x10 ccc
 
hatamız işte sağolsin teşekklürler , ekran peki samsung wave kadar var mı ?
 
    Konu Sahibi
wave kullanmadıgım ıcın bılemıcem
 

nafter

Üye
Kardeş gelişmiş ayarlarda kamerayı aç diye bir ayarvar onu açıp dene
 
wawe den daha büyük ekrana sahip ama ekrana bakıp alma wawe iphone tarzı uygulamalara sahip yani samsung apps ne kadar gelişirse o kadar güzel olur, şu ana kadar da bada işletim sistemi hakkında çok fazla gelişen bir şey yok ama kamera diyorsan kesinlikle ve kesinlikle samsung wawe önüne kimse geçemez 5 megepiksel ve süper çözünürlükte amoloed ekran tek kelime ile mükemmel, ışık olmayan karanlıkta bile net foto alamazdan bana buradan her seyi söyle xperia x10 android olduğu için artı durumda ama kamera 8.1 olmasına rağmen flaşh çok zayıf ve gece resimlerin karanlık çıkıyor soz söz işletim sistemi için ise xperia x10 kamera için wawe
 

zafer_nl

Üye
Android 2,1 ekim ayi sonu cikacak...

--------------- Ekleme ---------------

2,1 ile bir cok yenilikler gelecek...bir ay bekleyin derim..
 

config3r

Üye
walla x10 nun kamerasida oldukca guzel
 
Xperia X10 nun kamerası süper ya siz neyin peşindesiniz !! şimdi HD videoda geldii uçuyoryz
 

kanun131

Üye
Bak şimdi ben sana acikliyayim nasıl flash açacağını önce kameraya gireceksin sonra telefonun üstündeki tuslardan en soldakine baş ayarlar çıkacak oraya tikla sonrasını sen halledersin zaten
 

zızzz

Üye
kamera ayarlarından yapınca hep açık kalıyor ben sana vignette diye bir kamera programı var fotoyu çekerken flaşı otomatik açıp kapatıyor.