enesok
Üye
xperia x10 almayı düşünüyorum yardım!
arkadaşlar bende nokia c5 03 var. Takasla x10 alacağım. Bi tane var yurtdışından gelme pasaport kayıtlı ve temiz. 200 tl istiyor üste. Bi tanede türkiye telefonu olan var ama arada res atıyormuş yeni rom yüklersen düzelir diyor ve üste 100 tl istiyor odakozmetik olarak temiz. Ben karar veremedim eğer rom ile düzelmezse tamiri ne
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
tutar. Bu telefonda tamir ucuz mu pahalı mi? Bide yapacağım takas nasıl sizce

