xperia x10 almayı düşünüyorum yardım!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

enesok

Üye
    Konu Sahibi
xperia x10 almayı düşünüyorum yardım!
arkadaşlar bende nokia c5 03 var. Takasla x10 alacağım. Bi tane var yurtdışından gelme pasaport kayıtlı ve temiz. 200 tl istiyor üste. Bi tanede türkiye telefonu olan var ama arada res atıyormuş yeni rom yüklersen düzelir diyor ve üste 100 tl istiyor odakozmetik olarak temiz. Ben karar veremedim eğer rom ile düzelmezse tamiri ne tutar. Bu telefonda tamir ucuz mu pahalı mi? Bide yapacağım takas nasıl sizce
 


R.A.M

R.A.M

Üye
Cihazlar temizse takaslar iyi gibi resetin romla düzeleceğini sanıyorum
 

enesok

Üye
    Konu Sahibi
tamam teşekkürler :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt