Xperia:X10
Üye
Xperia X10 72p HD video çekimi Yardım!!
Arkadaşlar bunca zamandır kullanmama rağmen bilmediğim bi konu varmış size bu konuyu sormak istiyorum.
Sadede gelelim arkadaşlar internette gezerken denk geldi adam demişki
"Eğer telefonunuzu ROOT etmezseniz 720p HD video çekim özelliğini kullanamassınız"
Aynen bunu yazmış bu bilgi doğrumu acaba ve sizce telefonumu ROOT etmelimiyim ???
Şimdiden teşekkürler.
Sadede gelelim arkadaşlar internette gezerken denk geldi adam demişki
"Eğer telefonunuzu ROOT etmezseniz 720p HD video çekim özelliğini kullanamassınız"
Aynen bunu yazmış bu bilgi doğrumu acaba ve sizce telefonumu ROOT etmelimiyim ???
Şimdiden teşekkürler.
