Xperia X10 72p HD video çekimi Yardım!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Xperia:X10

Xperia:X10

Üye
    Konu Sahibi
Xperia X10 72p HD video çekimi Yardım!!
Arkadaşlar bunca zamandır kullanmama rağmen bilmediğim bi konu varmış size bu konuyu sormak istiyorum.

Sadede gelelim arkadaşlar internette gezerken denk geldi adam demişki

"Eğer telefonunuzu ROOT etmezseniz 720p HD video çekim özelliğini kullanamassınız"

Aynen bunu yazmış bu bilgi doğrumu acaba ve sizce telefonumu ROOT etmelimiyim ???

Şimdiden teşekkürler.
 
sinanpp

sinanpp

Üye
::.....sssssssssssssss
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt