halilcan5594
Üye
-
Konu Sahibi
-
fazla oyun oynamam.Beyazının tasarımı çok güzel.çok fazla oyun oynayacağını sanmıyorum ama yinede iyiye benziyor(fiyatına göre).peki maxiplus5e baktın mı?
Beyler Samsung Galaxy Gio almayı düşünüyordum.Ancak Xperia Tipo'yu gördüm beğendim sizce nasıl ?
Gio mu Tipo mu ?
özellikleri fiyatına göre güzel Turkcell de 499 lira.
Daha önce Turkcell T10 kullandım.2.8'' ekranı küçük geliyordu.çok takılıyordu. eski telefonum 2700 Classic'e döndüm.
şimdi aradan zaman geçti ve telefon almayı düşünüyorum bütçem 500 TL (üstüne ekleyemem)
sizce Tipo iyi bir karar mı ?
3,2 '' ekran yeterli mi ? (T10'a göre kıyaslarsak 0,4'' daha büyük )
gönül isterki 4'' olsun ama bütçemiz buna yeter bende T10 la kıyaslıyorum.Sana bağlı 3,2" yeterli mi değil mi, ben de 3,5 inc xperia ray vardı. Küçük geliyordu Normal kullanımda iyiydi de oyun oynarken daha büyük olmasını isterdim.Ama sen fazla oyun oynamıyormuşsun o zaman işini görecektir.
Çok ahım şahım bir telefon değil aslında ikisi de
Tipo mu Gio mu diyorsan >> Tabi ki Tipo.
beyler kimse malina kotu demez o yorumlar pek ciddi gelmedi bana ben electro world e ona buna cok baktm samsung mini2 aldim bunun sebebi de tiponun ekraninun 256k mini2 nin 16m renk demeleri ve samsung un islemcisisinin downrade yapilmis olmasi yani aslinda 1 ghz dediler daha sorun yasamadm birde guncelleme gelecek 4.1 onu bekliyorum beenchlerdede sonyden 50 puan falan fazla aliyor pek bi fark yok aslnda bende mini2 den memnunum herkes kullandigina iyider
ugurcugum sen yanlis gelmissin ben chipsetlerine baktim fark ondan oluyo mini 2 ninki farkli anladik sony aldinda bukadar ovmeye gerekyok giis seviyesi telefonlari ordada dedigim gibi kimse yogurdum eksi demezjb "gelecek"xperia ray e falan ics kurdular herkes şikayetçi canım benim sonradan olan büyük atlamalar verimli olmuyor benim için sorun yok jb önemli değil çünkü tipoda ics var ve ics kötü bi sürüm değil ics den pek farkı yok
ayrıca antutu xperia tiponunda cpusuna mini 2 nin cpu su olan msm7227a diyor eğer doğruysa boşuna hava atma benim xperia tipoda downgrade edilmişsöylemeden geçemeyeceğim "Sony Kalitesi" de var işin içinde canım benim
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?