mini 2 jb alacağı bence kesin değil alsada bence kurmayın derim çünkü sonradan kurulan ileri sürümler verimli olmuyor adamlar xperia arc s e ics kurdularda kastı
ayrıca avast kardeşim ben tipo aldım diyemi bu konuyu açtın
ayrıca xperia tipo ics ile geliyor kasma 0,00 pili harika (android sis ve medya sunucusu sorunu çıkmassa
) şahsen ilk aldığımda yoğun oyuna rağmen 2 gün sonunda %20 şarjı kaldı ama şimdi öyle olmuyor android kafayı yedi
http://www.maxicep.com/android-ciha...benden-cok-kullaniyor-746395.html#post5680061
- - - Eklendi - - -
ayrıca tipo gorilla glass çizilmiyor kırılmıyor