Xperia sp ve 4.3

tggs

Üye
    Konu Sahibi
Xperia sp ve 4.3
Arkadaşlar bildiğiniz gibi güncelleme geldi telefonum Xperia sp yükledikten sonra kasmaya başladı ve ekranda ışık yanıp dönmesi oluyor yeniden yükle dediler yükledim ama düzelmedi acaba sadece benim tetelefondamı böyle yoksa benim telefonda mı yardım eder misiniz spsi olanlar
 
dostum bende hiç öyle sorunlar yok .. gayet stabil ve tlefon çok hızlı ben memnunun yani.. herhangi bir sorun görmedim
 

Invoke

Üye
Flashtooldan eski sürüme dönebilirsin ya da yine 4.3 yüklemeyi deneyebilirsin. Bunları sebebi ne bilmiyorum ama böyle sorunlar olmaması gerekir.
 
spye kitkat ne zaman geliyor 4,3 yuzunden sarjim daha erken bitmeye basladi
 

Invoke

Üye
Tarih vermemiş, Sony. İnceleniyor, yazıyor sitesinde. Yakında gelir.
 

Invoke

Üye
Önce XZ alır güncellemeyi sonra siz. Daha bir iki ay vardır, tahminen.

Ek: Sony birkaç gün önce yeni bir güncelleme yayınlamış, SP için. Kitkat değil. Yine 4.3 bazı bugları düzeltmişler.
 
Son düzenleme:
onu yükledim ufak bi iyilestirmeydi ,
ilgilendigin icin sagol
 
başka bir sitede xperia sp kasıyor diye konu açmış bir arkadaş
Cevap
-205 sürümlü güncellemeyi yükleyin demişlerdi istersen bir dene sanırım bilgisayara bağlayıp yapacaksın bunu bu arada telefonu şimdi tavsiye edermisin ? bir de kutunun içinden hangi garanti firması çıktı