Xperia sp hafıza

sonerrap

Üye
    Konu Sahibi
Xperia sp hafıza
arkadaşlar xperia sp alalı 1gün falan oluyor android dünyasında yeniyim konuyu yanlış yere açdıysam kusura bakmayın uygulamarı hafıza kartına kurmak için rootsuz bi program yada yöntem varmı sd dosyaları taşıyabilsem oda yeter
 

Invoke

Üye
Sonylerde böyle bir sorun yok direk taşıyabiliyorsun zaten. Ayarlar Uygulamar hangi uygulamayı taşıyacaksan: gel ona. SD karta taşı olacak altta. Bazıları taşınmaz ama.

- - - Eklendi - - -

sd dosyalar? onlar zaten sdde olur. X-plore yükleyin markette ücretsiz. Mesela bir oyun yüklediniz sdsi hafıza kartında android klasörünün içinde datadır ya da obb'de.

 

sonerrap

Üye
    Konu Sahibi
dediğiniz sd karta taşı yok malesef data dosyalarıda telefon hafızasına kuruluyor hafıza kartına kurulmuyor
 
bende xperia kullanıyorum yardımcı olabilirim obb mi taşımak istiyorsun yoksa uygulamayı rootsuz biçimde havıza kartına kurmak mı ? bazı uygulamalar (özel yetkililer) harici tüm uygulamaları
Ayarlar>Uygulamalar>Tümü>(İstediğiniz Programı Seçin)>Telefona Taşı yada SD ye Taşı yazar bu yöntemle taşınabilir.
***ÖNEMLİ: Taşıdığın uygulama menüde her yeniden başlatmada sırası değişecektir.
 

sonerrap

Üye
    Konu Sahibi
malesef öyle bir secenek yok dead trigger gta most wantedda
 
androidinizin sürümü kaç belki ondan dolayı olabilir ics (4.0) ve gb (2.3) android sürümlerinde bu yöntemle taşınıyor
 

Invoke

Üye
Hiç sanmam sürümle alakalı olduğunu 4.2.2 custom kullanıyorum ben aynı sony işte :S
 
Bende bi sorun yok!
Tel Direk sd karta oyun atabiliyor