HeavyXS
Üye
Xperia s sarj sorunu (Yardım lütfen)
5 ay civarı Xperia s sahibiyim. Telefon canavar gibi ama sarj çok kötü.
ICS yüklü.Wi fi, 3g falan kapalı sim bile takmadım, ekran kısık, ramden uygulamalar kapalı. Telefonla okulda ortalama 2-3 saat oyun oynuyorum ayarlar böyle, sarj bitiyor. Derslerde kapıyorum hatta.
Telefonu kapamazsam, tamamen bosta geceden sabaha sarj 20% gidiyor.
Evde wi fi açık, parlaklık sonda, net + oyun saatte 50-55% sarj gidiyor.
Ne yaparsam sabahdan akşama 10 saat, 2 saati oyunla sarj gider?
ICS yüklü.Wi fi, 3g falan kapalı sim bile takmadım, ekran kısık, ramden uygulamalar kapalı. Telefonla okulda ortalama 2-3 saat oyun oynuyorum ayarlar böyle, sarj bitiyor. Derslerde kapıyorum hatta.
Telefonu kapamazsam, tamamen bosta geceden sabaha sarj 20% gidiyor.
Evde wi fi açık, parlaklık sonda, net + oyun saatte 50-55% sarj gidiyor.
Ne yaparsam sabahdan akşama 10 saat, 2 saati oyunla sarj gider?
