Xperia s için 4.1.2 jb sızdırıldı!!! :-)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yakupb03

yakupb03

Üye
    Konu Sahibi
Xperia s için 4.1.2 jb sızdırıldı!!! :-)
http://forum.shiftdelete.net/sony/299424-sony-xperia-s-jelly-bean-sizdirildi.html
 


Software95

Kullanıcılarına müjde :) haber için :tşk:
 
yakupb03

yakupb03

Üye
    Konu Sahibi
rica ederim kardesim mobil'den attım link'i görünüyor mu acaba :-)
 

yumyjikk2

Üye
Forum icinde baska bir forumun linkini vermek yasak degilmi?
 
yakupb03

yakupb03

Üye
    Konu Sahibi
ben yeni.win ne bileyim bilmiyorum
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
eniştem sevinçten uçar :D

- - - Eklendi - - -

arayüzüde süper olmuş arkadaş sony xperia zyegeççem s4 felan beklemicem sony yaptunmı yapıyo sağlamlık görübtüdeki netlik bir yana sensörlerde uzmanlığı ve 13 megapiksel kamerası süper
 

Samet.25

herkes veriyo xda nin linkini veriyolar buda veriliyodur heralde
 
yakupb03

yakupb03

Üye
    Konu Sahibi
eyvallah samet kardesim dediğim gibi bilmiyorum hiç ali bende Xperia s kullanıyorum bende.ki niyet'te s i satıp z almak ama vala çok büyük abi ya
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt