xperia neo v'den memnun olmayanlar...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ghosteri

Üye
    Konu Sahibi
xperia neo v'den memnun olmayanlar...
arkadaşlar elimizdeki telefon gerçekten kıymetli. biz sadece kullanmayı bilemedik. yaklaşık 1 yıldır neo v sahibiyim. 3 ay oncesine kadar bu telefon kasıyor diye elimden çıkarmayı çok düşündüm ancak taksitleri bitmeden satmak istemedim. şimdi telefonda miui 2.12.7 sürümü yüklü. miui normalde kullanmak istemeyeceğim bir rom (çünkü iphone benzeri bir kullanım sunuyor), sadece denemek istedim. gördüm ki harikulade. kasma donma yok, bir de miui içindeki gereksiz programları kaldırdım. bunun üzerine de "xperia ana sayfası" isminde bir launcher buldum bunu kurdum. miui'nin kendi launcherını kaldırdım. Telefonu yaklaşık 2 aydır böyle kullanıyorum. inanılmaz hızlı. tekleme yok, sayfa geçişlerini şaşırırsınız. sarjı 3. günü bile görüyor. (3g hiç açmamak kaydıyla, internette sadece facebook messenger kullanıyorum yoğun şekilde ve 2g'nin hızı da yetiyor.)

kısacası gb'ye dönmene gerek yok. telefona sadece stabil bir rom kurun. stabil yazan romların çoğu hatalı, bug dolu içleri. söylediğim romu google'da aratın.. sadece kendi kullanıcı deneyimlerimi paylaşmak istedim. sormak istediğin olursa buralarda olacağım.

bu romu deneyecek arkadaşlar.. telefona kurduğunuz bütün uygulamalar romun özelliği olarak hafıza kartına kurulacak. ancak bizim kullandığımız hafıza kartları genelde bu iş için uygun değil, hızlı okuma ve yazma yapamıyorlar. hafıza kartındaki uygulamaları telefon hafızasına taşıyın. reset atın. telefonu böyle görün. sonra yeriniz azaldıkça hafıza kartına taşırsınız programları.

ve rom için googleda MIUI V4 FOR ICS 4.0.4 XPERIA NEO/NEO V
diye aratın. ne yazık ki er olduğum için link paylaşamıyorum.

Romun en iyi yanı: Herşey çalışıyor, istisnasız orjinal romda ne varda. HDMI çalışıyor, bravia engin, xloud vs. sadece bu romda bu özellikler çalışıyor. inanamadım farkedince.
 


omerbjk1

Üye
Rica etsem bana rom kurmak için link atamısın bide xperia anasayfası launcher
 

ghosteri

Üye
    Konu Sahibi
bu romu deneyecek arkadaşlar.. telefona kurduğunuz bütün uygulamalar romun özelliği olarak hafıza kartına kurulacak. ancak bizim kullandığımız hafıza kartları genelde bu iş için uygun değil, hızlı okuma ve yazma yapamıyorlar. hafıza kartındaki uygulamaları telefon hafızasına taşıyın. reset atın. telefonu böyle görün. sonra yeriniz azaldıkça hafıza kartına taşırsınız programları.

ve rom için googleda MIUI V4 FOR ICS 4.0.4 XPERIA NEO/NEO V
diye aratın. ne yazık ki er olduğum için link paylaşamıyorum.

Romun en iyi yanı: Herşey çalışıyor, istisnasız orjinal romda ne varda. HDMI çalışıyor, bravia engin, xloud vs. sadece bu romda bu özellikler çalışıyor. inanamadım farkedince.
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
:evet:
 
erergun

erergun

Üye
Hiç gerek yok beyler .587 güncellemesi ile mükkemel oldu telefon
 

kurd-0

Üye
bu rom mu

ben şuan pureness romdayım tek sıkıntım sarj sanırım bataryam ölmüş
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
bu rom mu

ben şuan pureness romdayım tek sıkıntım sarj sanırım bataryam ölmüş

evet rom
kullandığın romun oyun performansı nasıl
 
Xelord

Xelord

Üye
Hiç gerek yok beyler .587 güncellemesi ile mükkemel oldu telefon

Aynen Xperia Ray orijinal rom. Hiç kasmıyor, oyunlarda vs sorun yok. 4.0.4 gayet iyi bence de . Ama çoğu kişi de kasıyor yok menü geçmiyor filan,hiç anlamıyorum :S
 

muratmu87

Üye
ılgınc bır tesbıt tesekkurler
 

ghosteri

Üye
    Konu Sahibi
bu rom mu

ben şuan pureness romdayım tek sıkıntım sarj sanırım bataryam ölmüş

aynen.. bu rom kardeşim.. cevam geç oldu kusura bakma..

- - - Eklendi - - -

evet rom
kullandığın romun oyun performansı nasıl
çok oyun oynamam ama kurduğum birkaç oyun oldu ve sıkıntı yaşamadım. asphalt'ın son sürüm demosunu oynamıştım. sorunsuzdu. bir de şu koşan adam vardı adını unuttum oyunun.. bu da sorunsuzdu..
 
ugur1000

ugur1000

Üye
harbiden iyi neo v yok bende ama tipo var kasma yok donanımı kötü olmasına rağmen ama oyunlarda kasmıyor tek sorunum batarya araştırdım cyanogen mod buldumbi ara kurucam acaba xperia tipo için miui rom bulan varmı sony nin kendi romu pili bayağı bi yiyor bulan varsa bi pm atabilirmi sonynin kendi romu kötü
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt