ghosteri
Üye
xperia neo v'den memnun olmayanlar...
arkadaşlar elimizdeki telefon gerçekten kıymetli. biz sadece kullanmayı bilemedik. yaklaşık 1 yıldır neo v sahibiyim. 3 ay oncesine kadar bu telefon kasıyor diye elimden çıkarmayı çok düşündüm ancak taksitleri bitmeden satmak istemedim. şimdi telefonda miui 2.12.7 sürümü yüklü. miui normalde kullanmak istemeyeceğim bir rom (çünkü iphone benzeri bir kullanım sunuyor), sadece denemek istedim. gördüm ki harikulade. kasma donma yok, bir de miui içindeki gereksiz programları kaldırdım. bunun üzerine de "xperia ana sayfası" isminde bir launcher buldum bunu kurdum. miui'nin kendi launcherını kaldırdım. Telefonu yaklaşık 2 aydır böyle kullanıyorum. inanılmaz hızlı. tekleme yok, sayfa geçişlerini şaşırırsınız. sarjı 3. günü bile görüyor. (3g hiç açmamak kaydıyla, internette sadece facebook messenger kullanıyorum yoğun şekilde ve 2g'nin hızı da yetiyor.)
kısacası gb'ye dönmene gerek yok. telefona sadece stabil bir rom kurun. stabil yazan romların çoğu hatalı, bug dolu içleri. söylediğim romu google'da aratın.. sadece kendi kullanıcı deneyimlerimi paylaşmak istedim. sormak istediğin olursa buralarda olacağım.
bu romu deneyecek arkadaşlar.. telefona kurduğunuz bütün uygulamalar romun özelliği olarak hafıza kartına kurulacak. ancak bizim kullandığımız hafıza kartları genelde bu iş için uygun değil, hızlı okuma ve yazma yapamıyorlar. hafıza kartındaki uygulamaları telefon hafızasına taşıyın. reset atın. telefonu böyle görün. sonra yeriniz azaldıkça hafıza kartına taşırsınız programları.
ve rom için googleda MIUI V4 FOR ICS 4.0.4 XPERIA NEO/NEO V
diye aratın. ne yazık ki er olduğum için link paylaşamıyorum.
Romun en iyi yanı: Herşey çalışıyor, istisnasız orjinal romda ne varda. HDMI çalışıyor, bravia engin, xloud vs. sadece bu romda bu özellikler çalışıyor. inanamadım farkedince.
kısacası gb'ye dönmene gerek yok. telefona sadece stabil bir rom kurun. stabil yazan romların çoğu hatalı, bug dolu içleri. söylediğim romu google'da aratın.. sadece kendi kullanıcı deneyimlerimi paylaşmak istedim. sormak istediğin olursa buralarda olacağım.
bu romu deneyecek arkadaşlar.. telefona kurduğunuz bütün uygulamalar romun özelliği olarak hafıza kartına kurulacak. ancak bizim kullandığımız hafıza kartları genelde bu iş için uygun değil, hızlı okuma ve yazma yapamıyorlar. hafıza kartındaki uygulamaları telefon hafızasına taşıyın. reset atın. telefonu böyle görün. sonra yeriniz azaldıkça hafıza kartına taşırsınız programları.
ve rom için googleda MIUI V4 FOR ICS 4.0.4 XPERIA NEO/NEO V
diye aratın. ne yazık ki er olduğum için link paylaşamıyorum.
Romun en iyi yanı: Herşey çalışıyor, istisnasız orjinal romda ne varda. HDMI çalışıyor, bravia engin, xloud vs. sadece bu romda bu özellikler çalışıyor. inanamadım farkedince.

