Xperia neo v'den blackberry bold 9780 e geçiş?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
karizmas

karizmas

Üye
    Konu Sahibi
Xperia neo v'den blackberry bold 9780 e geçiş?
Arkadaşlar 6 ay önce xperia neo v aldım.8gb hafıza kartı taktım.telefon benim hızıma yetişemiyor inanın.değiştirmek istememinde sebebi bu.mesajlaşırken yada oyundayken arama kabul etmiyor.mesajlarda donuyor.kasılıyor ve çabuk ısınıyor.memnunum aslında ama telefonda bu sıkıntım var ve bir arkadaşla anlaştım benim 18 ay garantili makinayı verip yerine tertemiz blackberry bold 9780 ile takas yapacağım kafa kafaya.Sizin yorumunuz ne olur.Üzülür müyüm bu seçimden ?
 


parlakolcay

parlakolcay

Üye
ewt üzülürsün kardeşim ama sen dersen ben sadece mesajlaşmak istyorum all tabii sorun yokda genel anlamda çokk sıkıntı olur bence etme telefondaki sorun belki çözülür çok programdan yada yüklediğin programdan olabilir format atmayı dene yani fabrika ayarlarına geri dön sık sık belleği boşalt
 

sataer

Üye
ben olsam yapmam en olmadı neo v yi iyi fiyata satıp elden,yeni bir cihaz alırım.
 
karizmas

karizmas

Üye
    Konu Sahibi
bende kaşıntı var heralde :) birde 6 ay oldu soyulmalar falan olmaya başladı biraz .eskiyor yavaş yavaş.şimdi alacağım telefonda temiz.gözüm gidiyor :)

- - - Eklendi - - -

cihaz bu
 
bountykiller

bountykiller

Üye
telefon temiz , güzel . Bb mesaj var. Özellikler iyi. Sen milletin yorumlarını bırak içinden geçeni yap. Belkide böylece hem sen hemde arkadaşn mutlu olursunuz.
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Bence üzülürsün. Gene de karar senin...
 
karizmas

karizmas

Üye
    Konu Sahibi
valla sizinle paylaşmasam gidip alıcam inanın :) haklısınız.blackberryde program sorunu olucak bende...sonynin biraz kasılmasına göz yumacağız artık ne yapalım.biraz daha kullanmaya devam diyelim :) hepinize en içten sevgililerimi sunuyorum arkadaşlar :)
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
iyi yapmışsın bundan vazgeçerek.
 
Fabregas19

Fabregas19

Üye
blackberry hiç sevemedim o telefonu msjlaşma özelliği dışında baska bir artısı yok bide marka değeri okadar :)
 
JOURNALIST

JOURNALIST

Üye
BİS çöktü bilgine
 
enes-1907

enes-1907

Üye
valla sizinle paylaşmasam gidip alıcam inanın :) haklısınız.blackberryde program sorunu olucak bende...sonynin biraz kasılmasına göz yumacağız artık ne yapalım.biraz daha kullanmaya devam diyelim :) hepinize en içten sevgililerimi sunuyorum arkadaşlar :)
kardeşim ilk önce telefonu fabrika ayarlarına sıfırla ve hafıza kartını biçimlendir.sorunun çözülmez ise telefonu servise ver 2.3.4 güncellenmesini istiyorum die talimat ver yüklesinler.senin sölediğin kasma arızasını hiçbir neo v kullanıcısında görmedim bnde neo kullanıyorum telefon o kadar hızlı ve süperki anlatamam ver garantiye halletsinler...
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
aslinda 9780 iyide ne bileyim androidde iyi oluyo be
 
_Unforgiven_

_Unforgiven_

Üye
Arkadaşlar 6 ay önce xperia neo v aldım.8gb hafıza kartı taktım.telefon benim hızıma yetişemiyor inanın.değiştirmek istememinde sebebi bu.mesajlaşırken yada oyundayken arama kabul etmiyor.mesajlarda donuyor.kasılıyor ve çabuk ısınıyor.memnunum aslında ama telefonda bu sıkıntım var ve bir arkadaşla anlaştım benim 18 ay garantili makinayı verip yerine tertemiz blackberry bold 9780 ile takas yapacağım kafa kafaya.Sizin yorumunuz ne olur.Üzülür müyüm bu seçimden ?
Ben de blackberry almayı düşünüyordum çok araştırdım, değmez arkadaşım. Mesaj ve BBM için alıcaksan işe yarıyor diğer şeylerde 500tl lik android cihazlar bile bu 900tl lik cihazlardan daha iyi durumda.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt