karizmas
Üye
Xperia neo v'den blackberry bold 9780 e geçiş?
Arkadaşlar 6 ay önce xperia neo v aldım.8gb hafıza kartı taktım.telefon benim hızıma yetişemiyor inanın.değiştirmek istememinde sebebi bu.mesajlaşırken yada oyundayken arama kabul etmiyor.mesajlarda donuyor.kasılıyor ve çabuk ısınıyor.memnunum aslında ama telefonda bu sıkıntım var ve bir arkadaşla anlaştım benim 18 ay garantili makinayı verip yerine tertemiz blackberry bold 9780 ile takas yapacağım kafa kafaya.Sizin yorumunuz ne olur.Üzülür müyüm bu seçimden ?
birde 6 ay oldu soyulmalar falan olmaya başladı biraz .eskiyor yavaş yavaş.şimdi alacağım telefonda temiz.gözüm gidiyor 