Bu iki telefon arasında kaldım 800 tl bütçem var hanmgini önerirsiniz. Hangisiyle daha iyi oyun oynarım. bu ürünlerin + ve - yönleri nelerdir bilgilendirin arkadaşlar.
Galaxy Ace 2'yi bekle bence.Bunlardan daha iyi özellikte.
Ama ikisi arasında Neo
Sanırım Wonderda USB OTG ve HDMI yokmuş. Ozaman sadece 0.4 ghz fark için wonder almıyım. Neo V alıcam.
lütfen yalnış bilgilendirmeyelim galaxy ace 2 nasıl bunlardan daha iyi özelliklte neo v solluyor ace 2 yi ace 2 de 800 mhz işlemci var neo v de 1 ghz sadece ram fazla neo v den oda neo nunki 512 ace 2 ninki 768 neo v de hdmı çıkısı bile var
karşılaştırmaya bak
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


