Xperia Neo V vs Samsun Galaxy W

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
gausjean

gausjean

Üye
    Konu Sahibi
Xperia Neo V vs Samsun Galaxy W
Bu iki telefon arasında kaldım 800 tl bütçem var hanmgini önerirsiniz. Hangisiyle daha iyi oyun oynarım. bu ürünlerin + ve - yönleri nelerdir bilgilendirin arkadaşlar.
 


__xXx__

__xXx__

Üye
samsung ta ram sıkıntısı oluyor iki telefonu da kullandım ve xperia neo v öneririm neo da ics güncellemesi de var ama onu alırsan icsyi hemen kurma bekle biraz
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
Ne demek kurma ben kurudm telefon daha stabil calışıyor
 
__xXx__

__xXx__

Üye
vallaha bende kurdum şu an ilk kurduğum haline göre daha iyi ama 2.3.4 daha hızlıydı ben memnun değilim pek
 
enes-1907

enes-1907

Üye
Bu iki telefon arasında kaldım 800 tl bütçem var hanmgini önerirsiniz. Hangisiyle daha iyi oyun oynarım. bu ürünlerin + ve - yönleri nelerdir bilgilendirin arkadaşlar.


aslında galaxy w nin işlemcisi 1,4 neo v nin ise 1 ghz ama emin ol neodaki işlemci daha iyidir ve galaxy w de lcd ekran var neo v de ise led ekran var ve ayrıyeten de ekranda sony bravia engine parlaklığı var ben sana neo v al derim
 

forever1907+

Üye
neo v
 
JOURNALIST

JOURNALIST

Üye
Rahatlıkla Neo V diyebilirim. Bir arkadaşım sayesinde 1 ay kullanma fırsatı buldum. İşlemcisi W'den düşük bile olsa performans bakımından daha üstün. Led ekran da güzel bir artı katmış telefona, bence harika
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Galaxy Ace 2'yi bekle bence.Bunlardan daha iyi özellikte.
Ama ikisi arasında Neo
 
theposies

theposies

Üye
bence neo v
 
ByYlmzZz

ByYlmzZz

Üye
hocam kıyaslama'da galaxy W sadece işlemci yönünden üstün fakat neo V modeli 1ghz olmasına rağmen iyi performansa sahip...ben iki cihazıda kullandım..galaxy W'nin tek sevdiğim yani tasarımı çok kibar ama neo V modelininde ayrı bir havası var ben sana her yönüyle neo V öneririm. hem işlemci az diye dert etme overclock işlemi ile 1.4 ghz yapabilirsin(2.0 ghz yapanlarda var) biraz meşakkatli ama sonucu güzel...
 
Yeniçeri38

Yeniçeri38

Üye


kardeş

bence başa baş gider bu telefonlar samsungu sevmem ama hakkınıda yemem

karşılaştırması üzrinde karar ver
 
gausjean

gausjean

Üye
    Konu Sahibi
Sanırım Wonderda USB OTG ve HDMI yokmuş. Ozaman sadece 0.4 ghz fark için wonder almıyım. Neo V alıcam.
 
enes-1907

enes-1907

Üye
Galaxy Ace 2'yi bekle bence.Bunlardan daha iyi özellikte.
Ama ikisi arasında Neo


lütfen yalnış bilgilendirmeyelim galaxy ace 2 nasıl bunlardan daha iyi özelliklte neo v solluyor ace 2 yi ace 2 de 800 mhz işlemci var neo v de 1 ghz sadece ram fazla neo v den oda neo nunki 512 ace 2 ninki 768 neo v de hdmı çıkısı bile var

karşılaştırmaya bak

 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
lütfen yalnış bilgilendirmeyelim galaxy ace 2 nasıl bunlardan daha iyi özelliklte neo v solluyor ace 2 yi ace 2 de 800 mhz işlemci var neo v de 1 ghz sadece ram fazla neo v den oda neo nunki 512 ace 2 ninki 768 neo v de hdmı çıkısı bile var

karşılaştırmaya bak


:ehe

Ace 2 çift çekirdek ve rami 768 mb olan cihaz neo degil ace 2 niye yazma geregi duydun düsük oldugu halde :D
Ace 2'nin tek handikapı flash destegi yokmus.


---------- Eklendi @ 14:50:01 ---------- Yazıldı @ 14:45:10 ----------

Ayrıca mali 400 daha iyi adreno 205'e göre.
 
gausjean

gausjean

Üye
    Konu Sahibi
Bunu mu Yoksa Neo V mi aynı fiyat. Ama sağ tarafta üründe kılcal çizikler bulunabilir yazıyo 2. elmidir anlamadım ama darty.

---------- Eklendi @ 13:45:21 ---------- Yazıldı @ 13:28:32 ----------

Teşhir ürünüymüş. Sizce 0 neo v mi yoksa bu teşhir ürünü neo mu ?
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Sony al.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt