Xperia Neo Isınma sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Okeanus

Okeanus

Üye
    Konu Sahibi
Xperia Neo Isınma sorunu
Arkadaşlar telefonumda yarım saatlik kullanım sonucu ısınma oluyor (42 dereceye kadar). Isınma bataryada değil, bataryanın üst kısmında.
Telefona yüklediğim "pil göstergesi" programında gösteriyor kaç derece olduğu. Telefona hiç bakmadığımda sıcaklık 26 derecede duruyor.
Fakat 20 dakika konuştuğumda resmen kulağım yanıyor, veya internete girip 20 dakika gezindiğimde yine aynı sıcaklık yükselmesi meydana geliyor. Sizde de aynı sorun var mı ?
Bir de cihazdaki soyulmalar kullanıcı hatasına mı giriyor? Telefonu çoğunlukla kılıfta kullandım ve tuşlarında+ cihazda soyulmalar mevcut.
Garantiye yolladım hem soyulma hem de ısınma için, soyulmaya kullanıcı hatası denilip gb yüklenip geri yollanmış.
Yorumlarınızı bekliyorum, ona göre tekrar garantiye göndereceğim ya da telefonumu satacağım.
 


Never_Back_Down

Never_Back_Down

Üye
Isınma sorununa birşey diyemiycem fazla kullanıma bağlı diyebiliriz. Soyulma sorununa gelirsek sert rubber kılıf kullandınızmı birde telefon kaç yıllık?
 
Okeanus

Okeanus

Üye
    Konu Sahibi
Isınma sorununa birşey diyemiycem fazla kullanıma bağlı diyebiliriz. Soyulma sorununa gelirsek sert rubber kılıf kullandınızmı birde telefon kaç yıllık?

20dakika fazla kullanıma girer mi peki ?
Arkadaşımın galaxy wonder var onda hiç böyle bir problem yok ama ?
Evet ilk fileli kullandım, sonrasında sert rubber kılıf taktım. Telefon 13 aylık :)
 
Never_Back_Down

Never_Back_Down

Üye
20 dakika kullanıma göre değişir bende 20 dakika nova 3 falan oynayınca ısınıyor.(Xperia Pro) Sert rubber kılıflar takılırken ve çıkarılırken aşındırabiliyor benim telefonum 6 aylık daha yeni gibi ama rubber kılıf yüzünden biraz üst tarafında aşınmalar oldu. Sonradan ne olur zaman gösterecek ama tuş aşınmalarından bir çok neo/v kullanıcıları şikayetçi.
 
Okeanus

Okeanus

Üye
    Konu Sahibi
20 dakika kullanıma göre değişir bende 20 dakika nova 3 falan oynayınca ısınıyor.(Xperia Pro) Sert rubber kılıflar takılırken ve çıkarılırken aşındırabiliyor benim telefonum 6 aylık daha yeni gibi ama rubber kılıf yüzünden biraz üst tarafında aşınmalar oldu. Sonradan ne olur zaman gösterecek ama tuş aşınmalarından bir çok neo/v kullanıcıları şikayetçi.

20 dakika kullanıma göre değişir demişsiniz ama 20 dakika konuşmada 39 dereceye kadar ısınma normal mi ?
 
Okeanus

Okeanus

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar bilen yok mu?

- - - Eklendi - - -

Neyse ilgilenecek yok anlaşılan, konu kilitlenebilir.
 
kaan7878

kaan7878

Üye
telefon genelde 3g de indirme yaparken bu kadar ısınır. Sana tavsiyem ekranı parlaklığını otobatik e al ( yani düşür kendisi oto ya geçecektir ) ve internete bağlanmadığın sürece edge ( 2g - gsm ) de kullan WCDMA ( 3g ) bağlantısı hem çok şarj yer hemde bu tarz ısınmalara sebep olur. Ben indirme yaparken 50 dereceyi gördüm ;D
 
sekil_27

sekil_27

Üye
Arkadaşlar telefonumda yarım saatlik kullanım sonucu ısınma oluyor (42 dereceye kadar). Isınma bataryada değil, bataryanın üst kısmında.
Telefona yüklediğim "pil göstergesi" programında gösteriyor kaç derece olduğu. Telefona hiç bakmadığımda sıcaklık 26 derecede duruyor.
Fakat 20 dakika konuştuğumda resmen kulağım yanıyor, veya internete girip 20 dakika gezindiğimde yine aynı sıcaklık yükselmesi meydana geliyor. Sizde de aynı sorun var mı ?
Bir de cihazdaki soyulmalar kullanıcı hatasına mı giriyor? Telefonu çoğunlukla kılıfta kullandım ve tuşlarında+ cihazda soyulmalar mevcut.
Garantiye yolladım hem soyulma hem de ısınma için, soyulmaya kullanıcı hatası denilip gb yüklenip geri yollanmış.
Yorumlarınızı bekliyorum, ona göre tekrar garantiye göndereceğim ya da telefonumu satacağım.

arkadas cyganamon 7.2 rom yukle ,dene ,
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt