Okeanus
Üye
Xperia Neo Isınma sorunu
Arkadaşlar telefonumda yarım saatlik kullanım sonucu ısınma oluyor (42 dereceye kadar). Isınma bataryada değil, bataryanın üst kısmında.
Telefona yüklediğim "pil göstergesi" programında gösteriyor kaç derece olduğu. Telefona hiç bakmadığımda sıcaklık 26 derecede duruyor.
Fakat 20 dakika konuştuğumda resmen kulağım yanıyor, veya internete girip 20 dakika gezindiğimde yine aynı sıcaklık yükselmesi meydana geliyor. Sizde de aynı sorun var mı ?
Bir de cihazdaki soyulmalar kullanıcı hatasına mı giriyor? Telefonu çoğunlukla kılıfta kullandım ve tuşlarında+ cihazda soyulmalar mevcut.
Garantiye yolladım hem soyulma hem de ısınma için, soyulmaya kullanıcı hatası denilip gb yüklenip geri yollanmış.
Yorumlarınızı bekliyorum, ona göre tekrar garantiye göndereceğim ya da telefonumu satacağım.
Telefona yüklediğim "pil göstergesi" programında gösteriyor kaç derece olduğu. Telefona hiç bakmadığımda sıcaklık 26 derecede duruyor.
Fakat 20 dakika konuştuğumda resmen kulağım yanıyor, veya internete girip 20 dakika gezindiğimde yine aynı sıcaklık yükselmesi meydana geliyor. Sizde de aynı sorun var mı ?
Bir de cihazdaki soyulmalar kullanıcı hatasına mı giriyor? Telefonu çoğunlukla kılıfta kullandım ve tuşlarında+ cihazda soyulmalar mevcut.
Garantiye yolladım hem soyulma hem de ısınma için, soyulmaya kullanıcı hatası denilip gb yüklenip geri yollanmış.
Yorumlarınızı bekliyorum, ona göre tekrar garantiye göndereceğim ya da telefonumu satacağım.

