yanıtlarınız için teşekkürler. ekran olarak derken ekran boyutları aynıydı sanki L ile? Sp ye baktım şimdi evet düşünülebilir. sağlamlık acısından nasıldır? bir de merak ettiğim sey ekran alma özelliği var mı![]()
son bir soru sormak istiyorum S 12 mb, ion da öyle. ionmu sp mi. ionun fiyatı da sp ye göre daha uygun.
çooook teşekkürler. SP de karar kıldım.

Bence Sony Xperia L daha iyi
SP'de karar verdiyse SP mükemmel bir telefon.
arkadaşım bu iki telefonda harika özelliklere sahip ve neredeyse özellikleri aynı. Bu yüzden senin önceliklerin ne ise o doğrultuda incelemek gerekir. Mesela batarya ömrü daha önemli diyorsan sony tercih etmelisin. Sen şurdaki kıyaslamadan kendin detaylı bir incele istersen ;
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bu siteye göre seçim yapmak mantıksız zatenarkadaşım bu iki telefonda harika özelliklere sahip ve neredeyse özellikleri aynı. Bu yüzden senin önceliklerin ne ise o doğrultuda incelemek gerekir. Mesela batarya ömrü daha önemli diyorsan sony tercih etmelisin. Sen şurdaki kıyaslamadan kendin detaylı bir incele istersen ;
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bu siteye göre seçim yapmak mantıksız zaten
