Xperia L Mi Htc One S Mi?

Sponsorlu Bağlantılar

rabiia

Üye
    Konu Sahibi
Xperia L Mi Htc One S Mi?
arkadaşlar xperia L ile ilgili görüşlerinizi alabilir miyim? xperia L mi Htc one s mi sizce?
 


Pikkaccu

Pikkaccu

Üye
Xperia L yeni bir cihaz, 4.2 güncellemesini de aldı. Her yönden üstün :)
 
Invoke

Invoke

Üye
One S, Xperia S'in İon'un kullandığı eski bir işlemciyi kullanıyor. L daha yeni bir işlemci kullanıyor ama seviye olarak baktığımız da sanki One S ile SP karşılaştırmak daha doğru gibi geliyor. Yine GPU olarak da One S adreno 220(diye biliyorum), Xperia L (305) kullanıyor. 305 220den daha iyi.
Ekran olarak One S derim. İkisi arasından L ama alabiliyorsanız SP alın derim.
 

rabiia

Üye
    Konu Sahibi
yanıtlarınız için teşekkürler. ekran olarak derken ekran boyutları aynıydı sanki L ile? Sp ye baktım şimdi evet düşünülebilir. sağlamlık acısından nasıldır? bir de merak ettiğim sey ekran alma özelliği var mı:)
 
Invoke

Invoke

Üye
yanıtlarınız için teşekkürler. ekran olarak derken ekran boyutları aynıydı sanki L ile? Sp ye baktım şimdi evet düşünülebilir. sağlamlık acısından nasıldır? bir de merak ettiğim sey ekran alma özelliği var mı:)

Ekran derken one s de amoled Lde tft ekran var. Büyüklük değil yani ekran tipi farklı.
Cihazları elinizde görmeden almayın, internetten alacak olsanız da önce bir teknomarkette bakın.
SP bunlardan iyidir ama fiyat farkı var. 1200lira gibi bir fiyatı var SP'nin
Ekran alma özelliği derken ekran görüntüsü alma mı? Bunu soruyorsanız: "Evet, var. Hepsinde vardır zaten o, çok basit bir şey."
 

rabiia

Üye
    Konu Sahibi
bir de xperia S var şimdi gördüm. o da sp den mi iyi
 
Invoke

Invoke

Üye
Yok S eski versiyon 2012 cihazı.
SP daha iyidir. Yeni çıktı bir kaç ay oluyor.
 

rabiia

Üye
    Konu Sahibi
son bir soru sormak istiyorum S 12 mb, ion da öyle. ionmu sp mi. ionun fiyatı da sp ye göre daha uygun.
 
Invoke

Invoke

Üye
son bir soru sormak istiyorum S 12 mb, ion da öyle. ionmu sp mi. ionun fiyatı da sp ye göre daha uygun.

12megapixel kameradan bahsediyorsun yanlış anlamadıysam?
İon mu SP mi, ben SP derim. Fiyat farkı çok yok sanırım aradaki farka değer. Yongaseti donanım önemli, ion daha eski bir model. SP'in vereceği performans iondan daha iyidir. Ion ile S arasında büyük farklar yok zaten, yakın telefonlar... Megapixel çok önemli değil, önemli olan merceğin kalitesi vs. SP mükemmel bir çekim yapmaz ama iş görür bir kamerası vardır.
Ion bu saatten sonra güncelleme almaz, SP android 4.3 güncellemesi alacak bu yıl içinde, ilerde 4.4de alır.
 

rabiia

Üye
    Konu Sahibi
çooook teşekkürler. SP de karar kıldım.
 
fk555897

fk555897

Üye
Bence Sony Xperia L daha iyi
 
fk555897

fk555897

Üye
SP'de karar verdiyse SP mükemmel bir telefon.
 
mycom

mycom

Üye
arkadaşım bu iki telefonda harika özelliklere sahip ve neredeyse özellikleri aynı. Bu yüzden senin önceliklerin ne ise o doğrultuda incelemek gerekir. Mesela batarya ömrü daha önemli diyorsan sony tercih etmelisin. Sen şurdaki kıyaslamadan kendin detaylı bir incele istersen ;

 
Invoke

Invoke

Üye
arkadaşım bu iki telefonda harika özelliklere sahip ve neredeyse özellikleri aynı. Bu yüzden senin önceliklerin ne ise o doğrultuda incelemek gerekir. Mesela batarya ömrü daha önemli diyorsan sony tercih etmelisin. Sen şurdaki kıyaslamadan kendin detaylı bir incele istersen ;


Mesaj yazmadan önce konuyu biraz okumanızı tavsiye ederim. Konuyu açan kişi Xperia SPde karar vermişti, ikisinden de iyi bir cihaz.
 
Pikkaccu

Pikkaccu

Üye
arkadaşım bu iki telefonda harika özelliklere sahip ve neredeyse özellikleri aynı. Bu yüzden senin önceliklerin ne ise o doğrultuda incelemek gerekir. Mesela batarya ömrü daha önemli diyorsan sony tercih etmelisin. Sen şurdaki kıyaslamadan kendin detaylı bir incele istersen ;

Bu siteye göre seçim yapmak mantıksız zaten
 
mycom

mycom

Üye
ben ortadaki mesajları okumadan yorum yaptım k. bakmayın ya, arkadaşa yardımcı olayım dedim sırf :)
 


Üst Alt