Xperia ion

    Konu Sahibi
Xperia ion
Bu telefonun kullanılabilirliği veya modası ne zamana kadar sürer acaba almayı düşünüyorum.
 

avast

Üye
Fiyat son gordugumde 900 du beklerseniz daha iyi makineler alinabilir
 

Invoke

Üye
Bitti bile. Moto G, Nexus 4 ya da Sony istiyorsanız Xperia SP'ye bakın.
Optimus G'de iyidir.
 

2495243

Kapalı Hesap
Kac yil gider diye biseyden kastiniz iyi kullanirsabiz 5 yil calisir ama moda derseniz zaten 6 ayda bir model cikariyorlar
 

Invoke

Üye
Kac yil gider diye biseyden kastiniz iyi kullanirsabiz 5 yil calisir ama moda derseniz zaten 6 ayda bir model cikariyorlar

5 yıl da mümkün değil ama custom romlarla vs(yoksa zaten önümüzdeki aylarda kitkat güncellemesi aldıktan sonrası karanlık, daha da güncelleme zor alır Sonyden.) 3yılı görürdüm ben de olsa o cihaz. Zaten SP çıkalı 10 ay civarı zaman oldu, sürekli telefon çıktığını düşünürsek eskidi diyebiliriz belki ama artistlik bir tasarımı var kolay kolay sıkmaz kullanıcıyı. Ekranı pek iyi değil, biraz sönük. Adreno 320 GPU başarılı. İyi cihaz ama 1200 lira civarı olması lazım, +200civarı bir para eklenirse üzerine Nexus 5 her türlü uzun süre gidecek bir cihaz. 1200 lirayı hakketmiyor bence.
 

2495243

Kapalı Hesap
Valla muhalefet partisi gibisin ne diyim
 

Invoke

Üye
Valla muhalefet partisi gibisin ne diyim

Yani?

Açık konuşuyorum. Xperia ion dediniz, 2012 cihazı. Geldik 2014'e. Hiç alınacak cihaz değil şu saatten sonra. SP dediniz +200 ekleyip Nexus 5 almak daha mantıklı. Hatta isterseniz -250 yapın Nexus 4 alın yine daha iyi performans daha iyi destek sunar. Hem 250 de cepte kalır.Ben seni konu sahibi sanıyorum ya @jiraiya06
 
    Konu Sahibi
Kullanılabilirlik derken moda açısından diyorum.Mesela elimde şuan Samsung Galaxy Ace S5830i modeli var alalı bir yıl oldu ama daha ikinci üçüncü ayında androidden soğuttu beni.Telefon ararken bile donuyor.Benim istediğim cihaz, kullanıcıyı usandırmayan, sıkmayan, eğlendiren bir cihaz olsun isterim.Benim bildiğim Sony diğer markalara göre daha çok multimedya özelliğine sahip.Yani şuan elimdekini çöpe atsam veya düşüp camı kırılsa gam yemem, bazen telefonu evde bırakmayı bile düşünüyorum.Alacağım telefon bunun gibi olmasını hiç istemem.Telefona 400 lira vermiştim ama yazık oldu paraya ikinci eldi. Sp nin ekranı belli edecek kadar kötü mü yani.İstanbul bilişimde cihaz 990 tl.Google Nexus a da sony ye de hiç bulaşmadım ama sony gibi dünya devi ve kaliteli bir markaya yaklaşamaz diye düşünüyorum
 

Invoke

Üye
Anladım ben seni de dddiğim gibi ion eski telefon. SP kötü telefon değil ama şuan fiyatını hakketmiyor. 4.4den sonra güncelleme de zor olur. Dedipim gibi alabilirsen Nexus 5 al hem üst seviye hem diğerlerine göre uygun, vatanda 1200küsür liraydı sanırım. Ben kullanıyorum kesinlikle tavsiye ederim.
 
    Konu Sahibi
Eğlenceli telefon mu?Bir de telefonun rahatsız edici yanlarını söylermisin?
 
    Konu Sahibi
Kardeş herhangi bir telefonu; teknosa, bimeks gibi mağazadan değilde normal telefon satan bayilerden alsam daha ucuza gelmez mi ve ne kadar fark eder?
 

Invoke

Üye
Değişiyordur herhalde, sormak lazım.